لینک فایل بررسی و نقش فرآیند ارتباطات در عملکرد مدیران در سازمان ملی جوانان و نهادهای تابعه شهر تهران

130 صفحه

در دنیای کنونی نقش ارتباطات در یک مجموعه، به عنوان یکی از عناصر اولیه مدیریت به شمار می رود. بنابراین به نظر می رسد با توجه به رشد روز افزون سازمانها از یک سو و پیچیدگی مباحث مدیریتی از سوی دیگر اهمیت نیاز به ارتباطات روزانه و موثر بیشتر می شود.

ارتباطات سازمانی شامل فرایندی است که دو یا چند واحد از یک مجموعه از طریق تبادل نظر، اطلاعات مورد نیاز خود را مبادله کرده و از آنجایی که ارتباطات از عناصر اولیه مدیریت است، مدیران باید در سطوح مختلف با افراد مجموعه و یا همطراز خود ارتباط موثر برقرار کنند.

ارتباطات موثر یکی از عناصر کلیدی موفقیت مدیران است چرا که اطلاعات به عنوان یک ورودی با اهمیت در سیستم سازمانی و در سایه ارتباطات موثر وارد مجموعه شده و پس از راه یابی، نیازمند سیستم ارتباطی کارآمد خواهد بود، تا مورد پردازش قرار گیرد و همانند خون در شریان آن مجموعه جریان یابد.

بدیهی است ارتباط مدیران با افرادی که در مجموعه تحت نظارت آنان انجام وظیفه می نمایند، باید به بهترین شیوه ارتباطی جهت نیل به اهداف آن مجموعه باشد چرا که همه جوانب کار مانند آموزشی، ارجاع، ماموریت و ارزیابی عملکرد از طریق این ارتباطات صورت می گیرد.

بنابراین به نظر می رسد یک مدیر موفق با بهره گیری از روشهای اثر بخش ارتباطات برای افزایش کارایی مجموعه خود نقش ارزنده ای دارد.

هر جا که ارتباطات موثرتر، بهتر و شفاف تر خواهد بود عملکرد مدیران هم نیز بهبود داشته و مطمئناً عکس این قضیه نیز به اثبات رسیده است (رحمانی ، 1369 . ص 26).

برآوردها نشان می دهد، مدت زمانی که در سازمانها صرف ارتباطات می گردد بین 50/0 درصد تا 90/0 درصد دامنه تغییر دارد، و اغلب اعضای سازمانها دست اندرکار فرایند ارتباطند و پیوسته به کار جذب، ارزیابی و پخش و توزیع اطلاعات اشتغال دارند، و در این راستا ارتباطات و چگونگی جهت گیری آنها به سمت اهداف سازمانی از مسائل ضروری مورد توجه مدیران است و این توجه ناشی از ارتباط مؤثر با کارکنان و درک انگیزه های ارتباطی آنان، در توفیق مدیران در دست یابی به اهداف طراحی شده سازمان عامل مؤثر است. ارتباطات از جمله موضوعاتی است که در علوم رفتاری و رفتار سازمانی از اهداف والایی برخوردار است و می تواند در عملکرد مدیران تأثیر عمده ای داشته باشد (محسنیان راد، 1369، ص 247).

روش پژوهش حاضر توصیفی و از نوع پیمایشی است و جامعه آماری کارکنان و مدیران سازمان ملی جوانان به تعداد 300 نفر کارکنان و 14 نفر مدیر دارای تحصیلات دیپلم تا فوق لیسانس در نظر گرفته شدند و تعداد نمونه به روش تصادفی طبقه ای 14 نفر از مدیران به علت کمی شمارش گردید و 169 نفر از کارکنان انتخاب گردیده است، ابزار پژوهش شامل دو پرسشنامه محقق ساخته بر مبنای چهار کارکرد ارتباطات رابینز بوده است.

اعتبار پرسشنامه با استفاده از ضریب آلفای کرونباخ برای مدیر 95/0 صدم اعتبار پرسشنامه کارمندان 97/0 صدم تعیین گردیده است.

برای تجزیه و تحلیل سؤالات پرسشنامه علاوه آمار توصیفی، آزمون t دو گروه مستقل مورد استفاده قرار گرفت. نتایج حاصل از سؤالات پژوهش به شرح زیر است:

  • بین فرآیند ارتباطات و عملکرد مدیران رابطه وجود دارد.
  • مدیران بر این اعتقادند که کنترل رفتار سازمانی پرسنل از طریق آنها نسبتاً خوب انجام می شود.
  • مدیران بر این اعتقادند که در پرسنل ایجاد انگیزه می کنند.
  • مدیران بر این اعتقادند که عواطف و احساسات(روحیه) پرسنل چندان مهم تلقی نمی شود.
  • مدیران بر این اعتقادند که انتقال اطلاعات به منظور تصمیم گیری از طریق آنها نسبتاً خوب انجام می شود.

    فهرست مطالب

    عنوان                                                                                     صفحه

    چکیده                                                                                        1

    فصل اول: کلیات پژوهش                                 

    1-1- مقدمه                                                                                                      3

    2-1- بیان مسئله                                                                                                3

    3-1- هدف پژوهش                                                                                            4

    4-1- اهمیت ضرورت پژوهش                                                                               5

    5-1- انگیزه پژوهش                                                                                           6

    6-1- سوالهای پژوهش                                                                                        6

    7-1- تعاریف عملیاتی                                                                                         6

     

    فصل دوم: ادبیات و پیشینه پژوهش

    1-2- مبانی نظری پژوهش                                                                                    11

    1-1-2- سابقه تاریخی و نقش ارتباطات                                                                     12

    2-1-2- ارتباطات چیست                                                                                      14

    3-1-2- تعاریف ارتباطات                                                                                     15

    4-1-2- هدف از برقراری ارتباط                                                                             17

    5-1-2- انواع ارتباطات                                                                                        18

    6-1-2- محاسن ارتباطات غیر رسمی                                                                       22

    7-1-2- شیوه های ارتباط                                                                                      23

    8-1-2- شکلهای ارتباط                                                                                       25

    9-1-2- فرآیند ارتباطات                                                                                                29

    10-1-2- الگوی ارتباطی برلو                                                                                 31

    11-1-2- ارتباطات سازمانی به عنوان یک فرآیند متقابل                                                   31

    12-1-2- موانع برقراری ارتباط                                                                               32

    13-1-2- کارکردهای ارتباطات                                                                               33

    14-1-2- نقش ادراک در ارتباطات                                                                          45

    15-1-2- بازخور                                                                                               47

    16-1-2- ویژگی یک ارتباط مؤثر                                                                            49

    17-1-2- رفتار تأثیر گذار چیست                                                                            50

    18-1-2- نقش بیان مؤثر در ارتباطات                                                                        50

    19-1-2- چگونگی اثر بخشی و ارتقاء ارتباطات                                                            52

    ارتباط مؤثرتر                                                                                                    52

    21-1-2- نقش شما در بهبود ارتباطات                                                                      53

    22-1-2- ارتباطات محور توسعه                                                                              55

    23-1-2- پیشرفت ارتباطات                                                                                  56

    24-1-2- انواع ارتباطات در سازمان                                                                           59

    25-1-2- اهمیت ارتباطات سازمانی                                                                          63

    26-1-2- مدیریت ارتباطات سازمانی                                                                        65

    27-1-2- اهمیت ارتباطات در مدیریت                                                                       65

    28-1-2- ارتباطات و مشکلات مدیریت                                                                     69

    2-2- عملکرد                                                                                                   70

    1-2-2- مدیریت عملکرد                                                                                      71

    2-2-2- دیدگاههای تاریخی در مورد عملکرد                                                              72

    3-2-2- تعریف ارزشیابی عملکرد                                                                            73

    4-2-2- سابقه مدل ACHIEVE                                                                           75

    5-2-2- استفاده از مدل ACHIEVE                                                                      77

    6-2-2- سه کنش مدیریت عملکرد                                                                           81

    7-2-2- برنامه ریزی عملکرد                                                                                 82

    8-2-2- سرپرستی                                                                                              83

    9-2-2- مرور بر عملکرد                                                                                      85

    10-2-2- معیارهای عملکرد                                                                                   85

    11-2-2- تجدید نظر در عملکرد ممکن است عملکرد را کم اهمیت جلوه دهد                         88

    12-2-2- الگوی بهبود عملکرد مدیریت                                                                     92

    3-2- پیشینه پژوهش                                                                                            96

    1-3-2- تحقیقات داخل کشور                                                                                96

    2-3-2- تحقیقات خارج کشور                                                                               98

    فصل سوم: فرایند پژوهش

    1-3- روش پژوهش                                                                                           105

    2-3- جامعه آماری                                                                                              105

    3-3- نمونه و روش نمونه گیری                                                                              105

    4-3- ابزار پژوهش                                                                                              106

    5-3- چگونگی تعیین روایی و پایایی ابزار پژوهش                                                         107

    6-3- روش تجزیه و تحلیل داده ها                                                                           107

     

    فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده های آماری

    1-4- مقدمه                                                                                                      109

    2-4- توصیف داده ها                                                                                           110

    3-4- تحلیل داده ها                                                                                             119

     

    فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهاد

    1-5- بحث و نتیجه گیری                                                                                      127

    1-1-5- تفسیر سوال اصلی پژوهش                                                                          127

    2-1-5- تفسیر سوالات فرعی پژوهش                                                                       127

    1-2-1-5- تفسیر سوال فرعی اول پژوهش                                                                  127

    2-2-1-5- تفسیر سوال فرعی دوم پژوهش                                                                 128

    3-2-1-5- تفسیر سوال فرعی سوم پژوهش                                                                 128

    4-2-1-5- تفسیر سوال فرعی چهارم پژوهش                                                               129

    2-5- نتیجه کلی                                                                                                130

    3-5- محدودیتها و مشکلات پژوهش                                                                        130

    4-5- پیشنهادهای پژوهش                                                                                     130

    5-5- خلاصه پژوهش                                                                                          131

     

    منابع و مآخذ

    فهرست منابع فارسی                                                                                           136

    فهرست منابع لاتین                                                                                             139

     

    ضمایم

    پرسشنامه مربوط به مدیر

    پرسشنامه مربوط به کارکنان

     

     

     

     

     

     

    فهرست جداول

    عنوان                                                                                 صفحه

    جدول شماره (4-1) توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب جنسیت                                        115

    جدول شماره (4-2) توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان تحصیلات                    116

    جدول شماره (4-3) توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب سابقه خدمت                        117

    جدول شماره (4-4) توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب رشته تحصیلی                       118

    جدول شماره (4-5) توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب سوال اول پژوهش                            119

    جدول شماره (4-6) توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب سوال دوم پژوهش                           120

    جدول شماره (4-7) توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب سوال دوم پژوهش                           121

    جدول شماره (4-8) توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب سوال سوم پژوهش                 122

    جدول شماره (4-9) توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب سوال چهارم پژوهش               123

    جدول شماره (4-10) شاخصهای آمار توصیفی سوال اول                                        124

    جدول شماره (4-11) آزمون نمونه های مستقل سوال فرعی اول پژوهش                       125

    جدول شماره (4-12) شاخصهای آمار توصیفی سوال فرعی دوم پژوهش                      126

    جدول شماره (4-13) آزمون نمونه های مستقل سوال فرعی دوم پژوهش                      126

    جدول شماره (4-14) شاخصهای آمار توصیفی سوال فرعی دوم پژوهش                      127

    جدول شماره (4-15) آزمون نمونه های مستقل سوال فرعی دوم پژوهش                      127

    جدول شماره (4-16) شاخصهای آمار توصیفی سوال فرعی سوم پژوهش                      128

    جدول شماره (4-17) آزمون نمونه های مستقل سوال فرعی دوم پژوهش                      128

    جدول شماره(4-18) شاخصهای آمار توصیفی سوال فرعی چهارم پژوهش                     129

    جدول شماره (4- 19) آزمون نمونه های مستقل سوال فرعی چهارم پژوهش                            129

    جدول شماره (4-20) اولویت بندی عوامل به تفکیک مدیر و کارمند                                      130

     

     

     

     

     

     

     

     


کلمات کلیدی : ارتباطات,مدیریت برای پشتیبانی و خرید فایل به سایت اصلی فروشنده مراجعه بفرمائید:

لینک دریافت فایل از سایت اصلی



لینک منبع :لینک فایل بررسی و نقش فرآیند ارتباطات در عملکرد مدیران در سازمان ملی جوانان و نهادهای تابعه شهر تهران

لینک مستقیم پایان نامه بررسی و نقش فرآیند ارتباطات در عملکرد ... load.xteach.ir/.../پایان-نامه-بررسی-و-نقش-فرآیند-ارتباطات-در-عملکرد-مدیران-سازمان-ملی-جوانان-و-نهادهای-تابعه-شهر-تهران‏ - ذخیره شده جوینده گرامی در این پست شما فایل با عنوان پایان نامه بررسی و نقش فرآیند ارتباطات در عملکرد مدیران سازمان ملی جوانان و نهادهای تابعه شهر تهران را مشاهده می نمایید. فایل کامل تحقیق بررسی و نقش فرآیند ارتباطات در عملکرد مدیران در ... tv.xteach.ir/.../تحقیق-بررسی-و-نقش-فرآیند-ارتباطات-در-عملکرد-مدیران-در-سازمان-ملی-جوانان-و-نهادهای-تابعه-شهر-تهران‏ - ذخیره شده دانلود تحقیق با موضوع بررسی و نقش فرآیند ارتباطات در عملکرد مدیران در سازمان ملی جوانان و نهادهای تابعه شهر تهران ،در قالب word و در 250 صفحه، قابل ویرایش، شامل : ... بررسی و نقش فرآیند ارتباطات در عملکرد مدیران در سازمان ملی جوانان و ... docha.ir/docha/276510/html‏ - ذخیره شده فایل شماره 276510 | کاربر گرامی به سایت بررسی و نقش فرآیند ارتباطات در عملکرد مدیران در سازمان ملی جوانان و نهادهای تابعه شهر تهران خوش اومدی این فایل با عنوان ... بررسی و نقش فرآیند ارتباطات در عملکرد مدیران سازمان ملی جوانان و ... direction.akarian.ir/direction/36889/html‏ - ذخیره شده تهران, فرآیند, بررسی, نهاد, ملی, ارتباطات, نقش, مدیران, شهر, عملکرد, تابعه, جوانان, سازمان ... دانلود ... در دنیای کنونی نقش ارتباطات در یک مجموعه، به عنوان یکی از ... بررسی و نقش فرآیند ارتباطات در عملکرد مدیران در سازمان ملی جوانان و ... all1.e-gandoman.ir/all/36486/html‏ - ذخیره شده تهران, فرآیند, بررسی, نهاد, ملی, ارتباطات, نقش, مدیران, شهر, عملکرد, تابعه, ... مدیران در سازمان ملی جوانان و نهادهای تابعه شهر تهران مردم و شرارت رهبران بررسی و نقش ... مقاله بررسی و نقش فرآیند ارتباطات در عملکرد مدیران سازمان ملی جوانان ... sepantadesigners.ir/.../مقاله-بررسی-و-نقش-فرآیند-ارتباطات-در-عم/‏ - ذخیره شده شما در حال مشاهده فایل مقاله بررسی و نقش فرآیند ارتباطات در عملکرد مدیران سازمان ملی جوانان و نهادهای تابعه شهر تهران هستید. دانلود فایل. دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن ... cable | 36776 cable.chlorophyll.ir/cable/36776/html‏ - ذخیره شده در دنیای کنونی نقش ارتباطات در یک مجموعه، به عنوان یکی از عناصر اولیه ... و نقش فرآیند ارتباطات در عملکرد مدیران در سازمان ملی جوانان و نهادهای تابعه شهر تهران در ... بررسی و نقش فرآیند ارتباطات در عملکرد مدیران در سازمان ملی جوانان و ... cdn6.akarian.ir/instructions/36913/html‏ - ذخیره شده تهران, فرآیند, بررسی, نهاد, ملی, ارتباطات, نقش, مدیران, شهر, عملکرد, تابعه, جوانان, ... برآوردها نشان می دهد، مدت زمانی که در سازمانها صرف ارتباطات می گردد بین 50/0 درصد ... buy | extra2 extra2.smshoora.ir/extra2-23388.buy.html‏ - ذخیره شده 23 فوریه 2019 ... بررسی و نقش فرآیند ارتباطات در عملکرد مدیران در سازمان ملی جوانان و نهادهای تابعه شهر ... بررسی و نقش فرآیند ارتباطات در عملکرد مدیران در سازمان ملی جوانان و نهادهای تابعه شهر تهران; الگوی ارتباطی ... در این صفحه تخصصی لینک دانلود بررسی و نقش فرآیند ارتباطات در عملکرد مدیران در سازمان ... فرمت فایل: WORD! دانلود پایان نامه بررسی و نقش فرآیند ارتباطات در عملکرد مدیران سازمان ... tourantalya-linktrip.ir/.../دانلود-پایان-نامه-بررسی-و-نقش-فرآیند-ار/‏ - ذخیره شده کاربر محترم شما در حال مشاهده فایلی با نام دانلود پایان نامه بررسی و نقش فرآیند ارتباطات در عملکرد مدیران سازمان ملی جوانان و نهادهای تابعه شهر تهران در دسته بندی علوم ... فایل word بررسی و نقش فرآیند ارتباطات در عملکرد مدیران سازمان ملی ... discover.ac-hc.ir/Discover/597695/html‏ - ذخیره شده 24 سپتامبر 2018 ... دانلود ... بخشی از متن فایل word بررسی و نقش فرآیند ارتباطات در عملکرد مدیران سازمان ملی جوانان و نهادهای تابعه شهر تهران : فایل word بررسی و ... بررسی و نقش فرآیند ارتباطات در عملکرد مدیران در سازمان ملی جوانان و ... 65pro.myucare.ir/24file/33714/html‏ - ذخیره شده بررسی و نقش فرآیند ارتباطات در عملکرد مدیران در سازمان ملی جوانان و نهادهای تابعه شهر … ... ارتباط با ما — لینک کمکی. در سایت ما مقاله با عنوان بررسی و نقش ... تحقیق بررسی و نقش فرآیند ارتباطات در عملکرد مدیران در سازمان ملی ... https://nikanfile.com/.../تحقیق-بررسی-و-نقش-فرآیند-ارتباطات-در-عملکرد-مدیران-در-سازمان-ملی-جوانان-و-نهادهای-تابعه-شهر-تهران‏ دانلود تحقیق با موضوع بررسی و نقش فرآیند ارتباطات در عملکرد مدیران در سازمان ملی جوانان و نهادهای تابعه شهر تهران ، در قالب word و در 250 صفحه، قابل ویرایش، شامل: ... خرید فایل تخصصی بررسی و نقش فرآیند ارتباطات در عملکرد مدیران ... technical121.meedgp.ir/filpada_technical/33602/html‏ - ذخیره شده خرید فایل تخصصی بررسی و نقش فرآیند ارتباطات در عملکرد مدیران در سازمان ملی جوانان و نهادهای تابعه شهر … ... بررسی ارتباطات درون شهری و میزان رضایت مردم از عملکرد سازمان اتوبوسرانی | WORD | بررسی تاثیر ... بین نگرش اقتضایی مدیران با عملکرد دبیران مدارس راهنمایی پسرانه شهر تهران | WORD | امنیت ملی در .... لینک کمکی. دانلود رایگان تحقیق بررسی و نقش فرآیند ارتباطات در عملکرد مدیران ... free.mezami.ir/nf_free-6/208/html‏ - ذخیره شده ... فرآیند ارتباطات در عملکرد مدیران در سازمان ملی جوانان و نهادهای تابعه شهر تهران ... توضیحات کامل و اطلاع از ریز مطالب این فایل با کلیک روی دانلود یا لینک کمکی. بررسی و نقش فرآیند ارتباطات در عملکرد مدیران در سازمان ملی جوانان و ... mirror3.tarikabazar.ir/original1/33927/html‏ - ذخیره شده بررسی و نقش فرآیند ارتباطات در عملکرد مدیران در سازمان ملی جوانان و نهادهای تابعه شهر … ... ارتباط با ما — لینک کمکی. بکارگیری نظریات جدید در پژوهش ها کیفیت ... دانلود مقاله ارشد مدیریت بررسی و نقش فرآیند ارتباطات در عملکرد ... shahkarehonar.ir/.../دانلود-مقاله-ارشد-مدیریت-بررسی-و-نقش-فر/‏ - ذخیره شده 5 آوریل 2018 ... کاربر عزیز میتوانید مشخصات فایل دانلود مقاله ارشد مدیریت بررسی و نقش فرآیند ارتباطات در عملکرد مدیران سازمان ملی جوانان و نهادهای تابعه شهر تهران را مشاهده ... پاورپوینت درباره شهر و شهرنشینی پس از پیروزی اسلام لینک دانلود و ... دانلود پایان نامه بررسی و نقش فرآیند ارتباطات در عملکرد مدیران سازمان ... sedayepooya.ir/cell/دانلود-پایان-نامه-بررسی-و-نقش-فرآیند-ار/‏ - ذخیره شده ... و نقش فرآیند ارتباطات در عملکرد مدیران سازمان ملی جوانان و نهادهای تابعه شهر تهران ... فایلی با نام دانلود پایان نامه بررسی و نقش فرآیند ارتباطات در عملکرد مدیران سازمان ... روش ترمیم سریال سامسونگ S5280 Galaxy Star بدون باکس با لینک مستقیم. فایل ورد بررسی و نقش فرآیند ارتباطات در عملکرد مدیران سازمان ملی ... learning.incdl.ir/learning/696034/html‏ - ذخیره شده لینک دانلود. فایل ورد بررسی و نقش فرآیند ارتباطات در عملکرد مدیران سازمان ملی جوانان و نهادهای تابعه شهر تهران 1 دارای 140 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در ... تصاویر برای لینک فایل بررسی و نقش فرآیند ارتباطات در عملکرد مدیران در سازمان ملی جوانان و نهادهای تابعه شهر تهران [PDF] اینجا - وزارت ارتباطات https://www.ict.gov.ir/ICTContent/media/.../09/148937_orig.pdf‏ - ذخیره شده حکم انتصاب وزیر ارتباطات و فناوری اطالعات دولت دوازدهم ... ات عملکرد و .... معاونت ها، شرکت ها و سازمان های تابعه ... نسل سوم و چهارم تلفن همراه شهر های کشور، تنها تعداد ... یکی از نتایج ملموس این اقدامات در توسعه زیرساخت های ارتباطی شبکه ملی اطالعات، ... به سمت وزیر ارتباطات و فناوری اطالعات جوان گرایی، افزایش نقش آفرینی سازنده ... بررسی و نقش فرآیند ارتباطات در عملکرد مدیران در سازمان ملی جوانان و ... download62.codetalk.ir/ap-post/6763/html‏ - ذخیره شده 17 مه 2019 ... ... در عملکرد مدیران در سازمان ملی جوانان و نهادهای تابعه شهر تهران| رو لینک ... الگوی ارتباطی برلوارتباطات سازمانی به عنوان یک فرآیند مت; فایل word ... بررسی و نقش فرآیند ارتباطات در عملکرد مدیران در سازمان ملی جوانان و ... link.takpower.ir/link/33839/html‏ - ذخیره شده 30 مه 2019 ... بررسی و نقش فرآیند ارتباطات در عملکرد مدیران در سازمان ملی جوانان و نهادهای تابعه شهر … ... ارتباطات سازمانی به عنوان یک فرآیند متقابل. مدیریت پژوهش و فناوری - شرکت ملی گاز ایران research.nigc.ir/‏ - ذخیره شده - مشابه مدیر پژوهش و فن‌آوری شرکت ملی گاز ایران: آموزش و یادگیری اصول نوین مدیریت فن‌آوری و نوآوری؛ پلی به سوی رشد و سرآمدی سازمان .... 2- نام و نشانی دستگاه مناقصه گزار: تهران – بلوار کشاورز- خیابان نادری- پایینتر از خیابان ایتالیا- .... به وزارت نفت و از مؤسسات آموزش عالی و پژوهشی تابع ضوابط وزارت علوم، تحقیقات و فن آوری است. [PDF] دریافت متن کامل فصلنامه مطالعات راهبردی زمستان 95 - مرکز بررسی‌های ... www.css.ir/Media/PDF/1396/01/25/636277993082200872.pdf‏ 18 فوریه 2013 ... در فایل جداگانه ارسال شوند. ... 8-فرآیند پذیرش مقاله از ابتدا تا انتشار برروی وبسایت نشریه قابل مشاهده و پی ..... محدوده مورد مطالعه به دلیل نزدیکی به مرکز تجاری شهر تهران، محل .... تقویت ساختار تفریحی با حفظ نقش و عملکرد فرامحلی و تجاری- ..... نهادهای بین المللی فراوان تحقیق و بررسی کرده و هریک شاخص هایی را ... دانلود پایان نامه thesis22.mihanblog.com/‏ - ذخیره شده - مشابه 25 آگوست 2015 ... 270 نقش هنرستانهای کشاورزی درتوسعه و پیشبرد کشاورزی- ارشد ..... 31 بررسی برقراری فرایند مدیریت ارتباط با مشتری CRM در بانک ..... 89 پایان نامه بررسی و نقش فرآیند ارتباطات در عملکرد مدیران سازمان ملی جوانان و نهادهای تابعه شهر تهران ...... بررسی اثر و عوامل کراس لینک در پایداری کالای پنبه ای با بتا ... [PPT] Slide 1 - دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی sbmu.ac.ir/uploads/2.ppt‏ - ذخیره شده - مشابه تا امکان بازنگری پژوهش‌های قبلی و بررسی پیشینه تحقیق فراهم شود. 8. ... برای استنتاج از نحوه تاثیرمتغیر مستقل بر متغیر تابع مورد نظر قرار می دهد. ... طبقه اجتماعی-اقتصادی; مقیاس فاصله‌ای (Interval Scale) عملکرد در آزمون ریاضی ... ارزشهای مدیران ..... پژوهشگر می‌تواند صرفاً در نقش پژوهشگر و بدون آنکه به عنوان یک عضو سازمان ... بانک اقتصادنوین، با هم برای هم - اخبار https://www.enbank.ir/Site.aspx?ParTree=1113&p=8654‏ مجمع عمومی عادی سالیانه بانک اقتصادنوین برای بررسی عملکرد سال مالی منتهی به ... شتاب‌دهنده نوین‌تک با همکاری سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران به‌منظور خلق ..... میرداماد، حافظ، قائم‌مقام، آیت‌اله کاشانی، سرو غربی به عنوان شعب منتخب شهر تهران و شعب ...... این موضوع تامین و فرایندهای ارتباطی مورد نیاز با نهادهای ناظر در کوتاه‌ترین زمان ... بررسی و نقش فرآیند ارتباطات در عملکرد مدیران سازمان ملی جوانان ... https://hamyaar.ir/.../بررسی-و-نقش-فرآیند-ارتباطات-در-عملکرد-م/‏ - ذخیره شده 1 مه 2019 ... بررسی و نقش فرآیند ارتباطات در عملکرد مدیران سازمان ملی جوانان و نهادهای تابعه شهر تهران. دانلود فایل. مقدمه در دنیای کنونی نقش ارتباطات در یک ... بررسی و نقش فرآیند ارتباطات در عملکرد مدیران در سازمان ملی جوانان و ... www.ghatreh.com/.../بررسی-نقش-فرآیند-ارتباطات-عملکرد-مدیران-سازمان-ملی-جوانان-نهادهای‏ - ذخیره شده 19 ژوئن 2019 ... مدیران سازمان دانش آموزی مناطق نوزده گانه شهر تهران و دانش آموزان پیشتاز ... ارتباطات در عملکرد مدیران در سازمان ملی جوانان و نهادهای تابعه شهر تهران.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.