لینک فایل مقاله درباره داده کاوی، مفاهیم و کاربرد -101 صفحه word

مشخصات فایل

عنوان: داده کاوی، مفاهیم و کاربرد

قالب بندی: word

تعداد صفحات:101

 

محتویات

فهرست

چکیده 4

مقدمه. 6

فصل اول مفاهیم داده کاوی.. 9

مدیریت ذخیره سازی و دستیابی اطلاعات... 9

ساختار بانک اطلاعاتی سازمان: 10

داده کاوی (Data Mining): 11

مفاهیم پایه در داده کاوی.. 13

تعریف داده کاوی.. 14

مراحل فرایند کشف دانش از پایگاه داده ها 16

الگوریتم های داده کاوی.. 22

آماده سازی داده برای مدل سازی.. 30

درک قلمرو. 38

ابزارهای تجاری داده کاوی Tools DM Commercial 46

منابع اطلاعاتی مورد استفاده 47

محدودیت های داده کاوی.. 56

حفاظت از حریم شخصی در سیستم‌های داده‌کاوی.. 56

فصل دوم : کاربردهای داده کاوی.. 59

کاربرد داده کاوی در کسب و کار هوشمند بانک..... 60

داده کاوی درمدیریت ارتباط بامشتری.. 61

کاربردهای داده کاوی در کتابخانه ها و محیط های دانشگاهی.. 63

داده کاوی و مدیریت موسسات دانشگاهی.. 65

داده کاوی و مدیریت بهینه وب سایت ها 66

داده‌کاوی و مدیریت دانش.... 67

کاربرد داده‌کاوی در آموزش عالی.. 68

فصل سوم بررسی موردی1: وب کاوی.. 70

معماری وب کاوی.. 70

مشکلات ومحدودیت های وب کاوی در سایت های فارسی زبان. 75

محتوا کاوی وب... 76

فصل چهارم بررسی موردی 2 : داده کاوی در شهر الکترونیک... 79

زمینه دادهکاوی در شهر الکترونیک... 81

کاربردهای دادهکاوی در شهر الکترونیک..... 83

چالشهای دادهکاوی در شهر الکترونیک..... 88

مراجع و ماخذ. 97


 چکیده

امروزه با گسترش سیستم های پایگاهی و حجم بالای داده ها ی ذخیره شده در این سیستم ها ، نیاز به ابزاری است تا بتوان داده های ذخیره شده را پردازش کردواطلاعات حاصل از این پردازش را در اختیار کاربران قرار داد .

با استفاده از پرسش های ساده در SQL و ابزارهای گوناگون گزارش گیری معمولی ، می توان اطلاعاتی را در اختیار کاربران قرار داد تا بتوانند به نتیجه گیری در مورد داده ها و روابط منطقی میان آنها بپردازند اما وقتی که حجم داده ها بالا باشد ، کاربران هر چند زبر دست و با تجربه باشند نمی توانند الگوهای مفید را در میان حجم انبوه داده ها تشخیص دهند و یا اگر قادر به این کار هم با شند ، هزینه عملیات از نظر نیروی انسانی و مادی بسیار بالا است .

از سوی دیگر کاربران معمولا فرضیه ای را مطرح می کنند و سپس بر اساس گزارشات مشاهده شده به اثبات یا رد فرضیه می پردازند ، در حالی که امروزه نیاز به روشهایی است که اصطلاحا به کشف دانش بپردازند یعنی با کمترین دخالت کاربر و به صورت خودکار الگوها و رابطه های منطقی را بیان نمایند .

داده کاوی یکی از مهمترین این روشها است که به وسیله آن الگوهای مفید در داده ها با حداقل دخالت کاربران شناخته می شوند و اطلاعاتی را در اختیار کاربران و تحلیل گران قرار می دهند تا براساس آنها تصمیمات مهم و حیاتی در سازمانها اتخاذ شوند .

در داده کاوی از بخشی از علم آمار به نام تحلیل اکتشافی داده ها استفاده می شود که در آن بر کشف اطلاعات نهفته و ناشناخته از درون حجم انبوه داده ها تاکید می شود . علاوه بر این داده کاوی با هوش مصنوعی و یادگیری ماشین نیز ارتباط تنگاتنگی دارد ، بنابراین می توان گفت در داده کاوی تئوریهای پایگاه داده ها ، هوش مصنوعی ، یادگیری ماشین و علم آمار را در هم می آمیزند تا زمینه کاربردی فراهم شود .

باید توجه داشت که اصطلاح داده کاوی زمانی به کار برده می شود که با حجم بزرگی از داده ها ، در حد مگا یا ترابایت ، مواجه باشیم . در تمامی منابع داده کاوی بر این مطلب تاکید شده است .

هر چه حجم داده ها بیشتر و روابط میان آنها پیچیده تر باشد دسترسی به اطلاعات نهفته در میان داده ها مشکلتر می شود و نقش داده کاوی به عنوان یکی از روشهای کشف دانش ، روشن تر می گردد .


مقدمه

با گسترش فناوری اطلاعات و ارتباطات[1] درجهان و ورود سریع آن به زندگی روزمره مردم مسائل و ضرورت­های تازه­ای به­وجود­آمده­است .امروزه انسان توسعه یافته کسی است که به اطلاعات دسترسی داشته­باشد و دسترسی به اطلاعات نه یک ضرورت،که یک قدرت محسوب­می­شود. دراین­میان شهر­ها به عنوان مراکز قدرت انسانی و تمدن­های بشری بیش از پیش اهمیت­یافته­اند. به اعتقاد الوین تافلر، مردم کره زمین تا به امروز سه موج اساسی تحول راپشت سرگذاشته اند :

موج اول، موج انقلاب کشاوزی است که زمان آغاز آن برکسی مشخص نیست.

موج دوم، انقلاب صنعتی است که به دنبال اختراع ماشین بخار در سال  1764آغاز­ شد.

موج سوم یا انقلاب انفورماتیک است که ازسال 1946 که بشر به ساخت کامپیوتر نائل آمده آغاز گشته­است.

اگر در موج دوم سخت­افزارها به کمک انسان­ها می­آمدند، درموج سوم این نرم­افزار­ها هستند که به خدمت بشر می­شتابند و تفکرات و تصورات آدمی را به شکل کدهای صفر و یک و با کمک امواج ماهواره­ای مبادله ­می­کنند.

 در موج سوم، انسان هر روز که بیشتر یاد ­می­گیرد، بیشترمی فهمدکه با حقیقت فاصله دارد .موج سوم راموج خردورزی نیز لقب داده اند زیرا در این عرصه­ها، انسان­ها دیگر فرصت ندارند زیاد با هم صحبت­کنند، همه چیز تعریف­شده و برای هر تعریف، یک کد درنظرگرفته­شده­است.

از سوی دیگر در دنیای به شدت رقابتی امروز، اطلاعات بعنوان یکی از فاکتورهای تولیدی مهم پدیدار شده است. در نتیجه تلاش برای استخراج اطلاعات از داده ها توجه بسیاری از افراد دخیل در صنعت اطلاعات و حوزه های وابسته را به خود جلب نموده است.     
حجم بالای داده های دائما در حال رشد در همه حوزه ها و نیز تنوع آنها به شکل داده متنی، اعداد، گرافیکها، نقشه ها، عکسها،
  تصاویر ماهواره ای و عکسهای گرفته شده با اشعه ایکس نمایانگر پیچیدگی کار تبدیل داده ها به اطلاعات است. علاوه بر این، تفاوت وسیع در فرآیندهای تولید داده مثل روش آنالوگ مبتنی بر کاغذ و روش دیجیتالی مبتنی بر کامپیوتر، مزید بر علت شده است. استراتژیها و فنون متعددی برای گردآوری، ذخیره، سازماندهی و مدیریت کارآمد داده های موجود و رسیدن به نتایج معنی دار بکار گرفته شده اند. بعلاوه، عملکرد مناسب ابرداده که داده ای درباره داده است در عمل عالی بنظر میرسد.

پیشرفتهای حاصله در علم اطلاع رسانی و تکنولوژی اطلاعات، فنون و ابزارهای جدیدی برای غلبه بر رشد مستمر و تنوع بانکهای اطلاعاتی تامین می کنند. این پیشرفتها هم در بعد سخت افزاری و هم نرم افزاری حاصل شده اند.

 ریزپردازنده های سریع، ابزارهای ذخیره داده های انبوه پیوسته و غیر پیوسته، اسکنرها، چاپگرها و دیگر ابزارهای جانبی نمایانگر پیشرفتهای حوزه سخت افزار هستند. پیشرفتهای حاصل در نظامهای مدیریت بانک اطلاعات در طی چهار دهه گذشته نمایانگر تلاشهای بخش نرم افزاری است.

 این تلاشها در بخش نرم افزار را میتوان بعنوان یک حرکت پیشرونده از ایجاد یک بانک اطلاعات ساده تا شبکه ها و بانکهای اطلاعاتی رابطه ای و سلسله مراتبی برای پاسخگویی به نیاز روزافزون سازماندهی و بازیابی اطلاعات ملاحظه نمود. بدین منظور در هر دوره، نظامهای مدیریت بانک اطلاعاتی مناسب سازگار با نرم افزار سیستم عامل و سخت افزار رایج گسترش یافته اند. در این رابطه میتوان از محصولاتی مانند، Dbase-IV, Unify, Sybase, Oracle  و غیره نام برد.

داده کاوی یکی از پیشرفتهای اخیر در راستای فن آوریهای مدیریت داده هاست. داده کاوی مجموعه ای از فنون است که به شخص امکان میدهد تا ورای داده پردازی معمولی حرکت کند و به استخراج اطلاعاتی که در انبوه داده ها مخفی و یا پنهان است کمک می کند. انگیزه برای گسترش داده کاوی بطور عمده از دنیای تجارت در دهه 1990 پدید آمد. مثلا داده کاوی در حوزه بازاریابی، بدلیل پیوستگی غیرقابل انتظاری که بین پروفایل یک مشتری و الگوی خرید او ایجاد میکند اهمیتی خاص دارد.

تحلیل رکوردهای حجیم نگهداری سخت افزارهای صنعتی، داده های هواشناسی و دیدن کانال های تلوزیونی از دیگر کاربردهای آن است. در حوزه مدیریت کتابخانه کاربرد داده کاوی بعنوان فرایند ماخذ کاوی نامگذاری شده است. این مقاله به کاربردهای داده کاوی در مدیریت کتابخانه ها و موسسات آموزشی می پردازد. در ابتدا به چند سیستم سازماندهی داده ها که ارتباط نزدیکی به داده کاوی دارند می پردازد؛ سپس عناصر داده ای توصیف میشوند و درپایان چگونگی بکارگیری داده کاوی در کتابخانه ها و موسسات آموزشی مورد بحث قرار گرفته و مسائل عملی مرتبط در نظر گرفته می شوند.


فصل اول – مفاهیم داده کاوی مدیریت ذخیره سازی و دستیابی اطلاعات

داده های اطلاعاتی به عنوان یکی از منابع حیاتی سازمان شناخته می شود و بسیاری از سازمان ها با اطلاعات و دانش سازمانی خود مانند سایر دارایی های ارزشمندشان برخورد می کنند .
 نکته: داده اطلاعاتی (Data) به اطلاعات خام سازمان اتلاق می‌شود و اطلاعات (Information) به داده‌های پردازش شده. همچنین داده های پردازش شده پس از طبقه بندی و آنالیز به دانش سازمان (Knowledge) تبدیل می گردند.


[1] Information and Communication Technology(ICT)


کلمات کلیدی : مقاله درباره داده کاوی, مفاهیم و کاربرد,مدیریت ذخیره سازی و دستیابی اطلاعات,مراحل فرایند کشف دانش از پایگاه داده ها,منابع اطلاعاتی مورد استف برای پشتیبانی و خرید فایل به سایت اصلی فروشنده مراجعه بفرمائید:

لینک دریافت فایل از سایت اصلی



لینک منبع :لینک فایل مقاله درباره داده کاوی، مفاهیم و کاربرد -101 صفحه word

دریافت فایل: مفاهیم و کاربرد داده کاوی 99 صفحه فایل ورد word|دی آی digit.xteach.ir/.../مفاهیم-و-کاربرد-داده-کاوی-----------99-صفحه-فایل-ورد-----------word‏ - ذخیره شده مشخصات فایل مورد نظر در مورد فرمت فایل: wordتعداد صفحات: 99 نتیجه¬گیریدر این مقاله یک مطالعه برای داده¬کاوی در شهر الکترونیک ارائه شد. این مطالعه شامل 5 بخش ... لینک مستقیم فایل دانلود پروژه داده کاوی و مفاهیم و کاربردی در مورد داده ... mihan.xteach.ir/.../دانلود-پروژه-داده-کاوی-و-مفاهیم-و-کاربردی-در-مورد--داده-کاوی(فرمت-word-وباقابلیت-ویرایش)تعداد-صفحات-102‏ - ذخیره شده با سلام و خیر مقدم،در این پست توضیحات فایل دانلود پروژه داده کاوی و مفاهیم و کاربردی در مورد داده کاوی(فرمت word وباقابلیت ویرایش)تعداد صفحات 102 قابل رویت ... مقدمه کتاب داده کاوی لینک مستقیم - SKY https://www.saowthai.nl/.../مقدمه-کتاب-داده-کاوی-لینک-مستقیم.html‏ - ذخیره شده اختصاصی از فایل نیک داده کاوی مفاهیم و کاربرد پروژه دانلود رایگان و اسان با لینک مستقیم و پرسرعت داده کاوی ... فایل WORD جزوه داده کاوی دکتر جمال شهرابی-دانلود با لینک , ... تحقیق درباره داده کاوی (Data Mining) | دانلود های. این تحقیق در فایل پاورپوینت جمع آوری شده است و20 صفحه می باشد گوشه از مطالب موجود : Data Mining ... دانلود مقاله جامع داده کاوی، مفهوم و کاربرد آن در آموزش عالی (مقاله ویژه) , word saadattalar.ir/total/دانلود-مقاله-جامع-داده-کاوی،-مفهوم-و-کا/‏ - ذخیره شده کاربر عزیز میتوانید مشخصات فایل دانلود مقاله جامع داده کاوی، مفهوم و کاربرد آن در آموزش ... تحقیق درباره باطری فرمت فایل : word (لینک دانلود پایین صفحه) تعداد ... توضیحات داده ها در داده کاوی پی دی اف - سنگ شکن سنگ فروش شرکت https://www.herrmann-trans.de/827720_Feb_2012/‏ - ذخیره شده دانلود کتاب اموزش مفاهیم و تکنیک های داده کاوی. ... مقاله در مورد داده کاوی pdf ... پروژه ، تحقیق مقاله و پایان نامه ای از رشته کامپیوتر درباره داده کاوی در پایگاه داده های بزرگ را برای ... نامه را بصورت فایلهای پی دی اف و ورد با لینک . ... ۱۰ کاربرد داده کاوی در بازاریابی | چطور ... دانلود فایل ورد Word مقاله داده کاوی در بانکداری الکترونیکی. لینک مستقیم فایل مقدمه ای بر داده کاوی - xuni.ir medu.xuni.ir/fs/1039427/html‏ - ذخیره شده با سلام و خیر مقدم،در این پست توضیحات فایل مقدمه ای بر داده کاوی قابل رویت می ... مقاله,داده‌کاوی, داده ,الگوریتم,کامپیوتر,دانش,انبار ,OLAP,آمار ,تحلیل ,کاربرد ,مدل ... آماده درباره فناوری nfc وکاربرد آن در مدیریت پارکینگ با فرمت word-ورد 41 صفحه ... پاورپوینت Data Mining – editor - mizban مقاله html.mizbang.ir/editor/پاورپوینت-data-mining/‏ - ذخیره شده 11 آوریل 2018 ... کاربر عزیز میتوانید مشخصات فایل پاورپوینت Data Mining را مشاهده و در ... داده کاوی , مفاهیم، روشها، کاربردها و آینده 2 فهرست مطالب مقدمه معرفی داده ... اصول سرپرستی فروش 39 صفحه word قابل ویرایش لینک دانلود پایین ... دانلود مقاله درباره آشنایی با انواع خطوط اتصال به اینترنت لینک دانلود و خرید پایین… تحقیق در مورد انرژی خورشیدی – مقاله ویژه edupconf.ir/specify/تحقیق-در-مورد-انرژی-خورشیدی/‏ - ذخیره شده کاربر عزیز میتوانید مشخصات فایل تحقیق در مورد انرژی خورشیدی را مشاهده و در صورت ... لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت تعداد ... خورشیدی صفحه مقدمه تاریخچه کاربردهای انرژی خورشید استفاده از انرژی حرارتی ... دانلود داده کاوی مفاهیم, روشها, کاربردها, آینده,پاورپوینت داده کاوی مفاهیم, روشها, ... تحقیق درباره داده کاوی، مفهوم و کاربرد آن در آموزش عالی – آیکون پروژه amlaaktalayesabz.ir/icon/تحقیق-درباره-داده-کاوی،-مفهوم-و-کاربرد/‏ - ذخیره شده لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب* فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت) تعداد صفحه:10 فهرست و توضیحات: مقدمه داده کاوی، مفهوم و کاربرد آن در آموزش عالی از ... مقاله درمورد. مقام و منزلت زن در قرآن – technical technical.iderutconf.ir/مقاله-درمورد-مقام-و-منزلت-زن-در-قرآن/‏ - ذخیره شده لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت ... عزیز میتوانید مشخصات فایل دانلود پروژه بررسی مفاهیم و کاربردهای داده کاوی را ... 462- پروژه و تحقیق آماده: مفاهیم و کاربرد داده کاوی – 99 صفحه فایل ورد ... tourantalya-linktrip.ir/.../462-پروژه-و-تحقیق-آماده-مفاهیم-و-کاربرد-دا/‏ - ذخیره شده 462- پروژه و تحقیق آماده: مفاهیم و کاربرد داده کاوی – 99 صفحه فایل ورد – word ... نتیجه ¬ گیری در این مقاله یک مطالعه برای داده ¬ کاوی در شهر الکترونیک ارائه شد. ... کارآفرینی شترمرغ لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب * فرمت فایل :Word ( قابل ... پی دی اف روش مکعب های داده کاوی https://www.wijkplatformvelpzuid.nl/...داده_کاوی/crusher_934296.html‏ - ذخیره شده دانلود کتاب اموزش مفاهیم و تکنیک های داده کاوی. ... , جزوه, کتاب الکترونیک, ایبوک, ... خرید, پی سی دانلود, پیدانلود, با لینک مستقیم, اپدیت, ترافیک نیم بها, مجانی . ... پروژه ، تحقیق مقاله و پایان نامه ای از رشته کامپیوتر درباره داده کاوی در پایگاه داده ... داده کاوی و کاربرد آن در تشخیص بیماری ها (دیابت) – فایل پی دی اف – ۸۰ صفحه ... تکنیک های استخراج متن - سنگ شکن فکی · شن و ماسه سنگ شکن www.psvdevliers.nl/6412.html‏ - ذخیره شده صفحه خانگی · محصول · راه حل · پروژه · در باره · تماس ... ترجمه مقاله تجزیه و تحلیل اثر تکنیک های داده کاوی در . ... و صفحه دانلود |تحلیل تاثیر تکنیک های استخراج داده بر پایگاه داده ها| متن نمونه را ... به علاوه فایل PDF اصلی (Analysis the effect of data mining . ... کاربرد تصاویر ماهواره‌ای و تکنیک‌های پردازش تصاویر در استخراج و پایش ... پروژه کامپیوتر با موضوع داده کاوی، مفاهیم و کاربرد - ترجمه تخصصی ... https://www.ir-translate.com/PU/link/ftc_page.aspx?id=1003235‏ - ذخیره شده - مشابه 30 ژانویه 2015 ... این پروژه کامپیوتر با موضوع داده کاوی، مفاهیم و کاربرد در قالب فایل ... Skip Navigation Links شما اینجا هستید -> صفحه اصلی > دپارتمان های گروه ترجمه تخصصی ... بعلاوه، عملکرد مناسب ابرداده که داده ای درباره داده است در عمل عالی بنظر ... خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی فناوری اطلاعات در موسسه البرز. دانلود مقاله جامع داده کاوی، مفهوم و کاربرد آن در آموزش عالی (مقاله ویژه) , word host4joomla.ir/model/دانلود-مقاله-جامع-داده-کاوی،-مفهوم-و-کا/‏ - ذخیره شده دانلود , دانلود مقاله , جامع , داده , داده کاوی , مفهوم , کاربرد , آموزش , عالی , مقاله جامع داده کاوی, ... لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب * فرمت فایل :Word قابل ویرایش و آماده پرینت. تعداد صفحه : 9 فهرست مطالب مقدمه سابقه داده کاوی مفهوم داده کاوی فرآیند داده‌کاوی ... بررسی داده کاوی ucsd - سنگ شکن مخروطی تلفن همراه https://www.feestje444.nl/Gyratory-Crusher/06-02-2816/‏ - ذخیره شده بررسی کاربرد داده کاوی در تجارت الکترونیک - فایل آپ ارائه . ... در این صفحه شاهد لیست جدیدترین مقالات ترجمه شده رشته داده کاوی (Data Mining) از مجلات ... لینک دانلود وزارت علوم، تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم و فنون مازندران پایان‌نامه مقطع ... فایل: فایل Word ورد 2007 یا 2003 (Docx یا Doc) قابل ویرایش تعداد صفحات پایان نامه: ... پاورپوینت در مورد داده کاوی,مفاهیم، روشها، کاربردها و آینده – sort sunrank.ir/sort/پاورپوینت-در-مورد-داده-کاویمفاهیم،-رو/‏ - ذخیره شده کاربر عزیز میتوانید مشخصات فایل پاورپوینت در مورد داده کاوی,مفاهیم، روشها، ... دسته بندی قوانین تداعی خوشه بندی آینده داده‌کاوی: کاربردهای جدید، چالشها و دستاوردها ... تحقیق درباره: انقلاب عاشورا لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word و ... کاربر عزیز میتوانید مشخصات فایل دانلود تحقیق در مورد حقوق عمومی را مشاهده و ... دانلود پروژه روش های آماری (word) – segment - seo-site مقاله seo-websites.ir/segment/دانلود-پروژه-روش-های-آماری-word/‏ - ذخیره شده 22 آوریل 2018 ... لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word و قابل ویرایش و ... فصل توضیح روش های استنتاج آماری که معمولاً در داده کاوی استفاده می شود. ... بحث و بررسی در مورد مفاهیم آنالیز واریانس (Anova) و تحلیل ممیزی خطی نمونه های چند بعدی. ... آنها کاربر عزیز میتوانید مشخصات فایل مقاله کامپوزیت ها و کاربرد آنها را ... مشخصات فایل: تحقیق درمورد data mining درس ارائه مطالب علمی|اِس تی store.zgoldfile.ir/.../تحقیق-درمورد-data-mining-درس-ارائه-مطالب-علمی‏ - ذخیره شده تعداد صفحات : 41 صفحه دانشکده مهندسی کامپیوتر داده کاوی مستندات برای درس ارائه مطالب علمی چکی. ... 1 مقدمه 10 فصل 2 مفاهیم داده کاوی 12 2. ... 2 کاربرد داده کاوی در کتابخانه ها و محیط های دانشگاهی 30 3. ... پس از پرداخت هزینه ،ارسال آنی مقاله یا تحقیق مورد نظر خرید شده ، به ادرس ایمیل شما و لینک دانلود فایل برای شما نمایش داده خواهد شد. پی دی اف روش مکعب های داده کاوی - clannad https://www.pbnt.nl/_2012_934296/‏ - ذخیره شده دانلود کتاب اموزش مفاهیم و تکنیک های داده کاوی. ... , جزوه, کتاب الکترونیک, ایبوک, ... خرید, پی سی دانلود, پیدانلود, با لینک مستقیم, اپدیت, ترافیک نیم بها, مجانی . ... پروژه ، تحقیق مقاله و پایان نامه ای از رشته کامپیوتر درباره داده کاوی در پایگاه داده ... داده کاوی و کاربرد آن در تشخیص بیماری ها (دیابت) – فایل پی دی اف – ۸۰ صفحه ... فایل word مفاهیم، الگوریتم ها و کاربرد داده کاوی در پزشکی | 511560 machinelearning.imets.ir/machinelearning/511560/html‏ - ذخیره شده 22 فوریه 2019 ... فایل word مفاهیم، الگوریتم ها و کاربرد داده کاوی در پزشکی ... در این مقاله مفاهیم اساسی, مراحل داده کاوی, چند الگوریتم برتر داده کاوی که جز بهترین ... دانلود پایان نامه داده کاوی، مفاهیم و کاربرد - پروژه دات کام https://www.prozhe.com/دانلود-پایان-نامه-داده-کاوی،-مفاهیم-و-ک‏ - ذخیره شده عنوان پایان نامه : داده کاوی، مفاهیم و کاربرد قالب بندی : Word قیمت : رایگان شرح ... توان اطلاعاتی را در اختیار کاربران قرار داد تا بتوانند به نتیجه گیری در مورد داده ها و روابط ... دانلود آرشیو 1500 مقاله رشته کامپیوتر با فرمت Word ... لینک دانلود مستقیم ... باز کردن فایلهای فشرده به پسورد نیاز بود، از www.prozhe.com استفاده کنید. دانلود مقاله کامل درباره مفهوم نقطه سر به سر نقدی – register register.gridlearn.ir/دانلود-مقاله-کامل-درباره-مفهوم-نقطه-سر/‏ - ذخیره شده مفهوم نقطه سر به سر نقدی,دانلود تحقیق درمورد مفهوم نقطه سر به سر نقدی,مقاله درباره مفهوم نقطه سر به سر نقدی, ... لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب * فرمت فایل : Word ( قابل ویرایش و آماده پرینت ) تعداد صفحه :22 بخشی از متن مقاله جریانهای نقدی و ... داده کاوی,تشخیص شبکه با داده کاوی,کاربرد داده کاوی در شبکه کاربر عزیز میتوانید ... دا گازهای داده کاوی https://www.kinderbetreuung-hofheim.de/732222_2010.html‏ - ذخیره شده این پروژه که با نرم افزار داده کاوی rapidminer انجام شده است، بسیار کاربردی و مورد استفاده ... یک) مفاهیم کلیدی مورد استفاده در مدل سازی داده کاوی (بخش دوم) مروری مختصر بر زبان DMX; ... درباره دایکه و اهداف و تعهدات آن بیشتر بدانید| گروه داده . ... بازدید:بارفرمت فایل: doc حجم فایل:کیلوبایت تعداد صفحات فایل:در دو دهه قبل توانایی ... تحقیق درباره بررسی کاربرد علم آمار در داده کاوی – روتر لایت khabarfariman.ir/.../تحقیق-درباره-بررسی-کاربرد-علم-آمار-در-د/‏ - ذخیره شده تحقیق,کاربرد علم آمار در داده کاوی,تحقیق رشته آمار ... تعداد صفحات:21 نوع فایل: word (قابل ویرایش) لینک دانلود پایین صفحه مقدمه و مقایسه : آمار شاخه ای از علم ... تحقیق درباره داده کاوی، مفهوم و کاربرد آن در آموزش عالی – محتوی مقاله ای finerdesign.ir/content/تحقیق-درباره-داده-کاوی،-مفهوم-و-کاربرد/‏ - ذخیره شده لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب* فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت) تعداد صفحه:10 فهرست و توضیحات: مقدمه داده کاوی، مفهوم و کاربرد آن در آموزش عالی از ... پاورپوینت در مورد داده کاوی – SMS ARTICLE tajrobehtheater.ir/پاورپوینت-در-مورد-داده-کاوی/‏ - ذخیره شده پاورپوینت, پاورپوینت در مورد داده کاوی, داده, داده کاوی, دانلود پاورپوینت در مورد داده کاوی, کاوی, مورد ... لینک دانلود و خرید پایین توضیحاتدسته بندی : پاورپوینتنوع فایل ... ترتیبی 1-2-4 – خوشه بندی 1-3 – کاربردهای داده کاوی 1-3-1 – کاربردهای تجاری ... (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )تعداد صفحه : 9 صفحه قسمتی از متن word ... داده کاوی BTch سخنرانی رایگان قیمت کتاب https://www.jerfva-de-fleur.be/2002-sand/09-plant_32592.html‏ - ذخیره شده دانلود فایل ( ترجمه مقاله با عنوان کیفیت داده ها در مجموعه 1 . ... «کتاب داده کاوی کاربردی -. ... در این کتاب شما با مفاهیم و تکنیک های داده کاوی آشنا می شوید. ... بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 1924 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 138 پروژه کارشناسی ... برای مشاهده مطلب فوق در وبسایت خبربان از لینک مقابل استفاده نمایید : کتاب پردازش ... دانلود پروژه بررسی مفاهیم و کاربردهای داده کاوی – micro talashna.ir/micro/دانلود-پروژه-بررسی-مفاهیم-و-کاربردهای/‏ - ذخیره شده کاربر عزیز میتوانید مشخصات فایل دانلود پروژه بررسی مفاهیم و کاربردهای داده کاوی ... قابل ویرایش ورد(WORD) در 91 برگه برای رشته کامپیوتر و IT در پایین همین صفحه ... تحقیق در مورد تاریخچه حسابداری لینک دانلود و خرید پایین توضیحات دسته ... دانلود مقاله بیوتکنولوژی و علوم پزشکی 10ص – فونت مقاله seopole.ir/font/دانلود-مقاله-بیوتکنولوژی-و-علوم-پزشکی-10/‏ - ذخیره شده لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت تعداد ... 10 بیوتکنولوژی و علوم پزشکی کاربرد بیوتکنولوژی در زمینة علوم پزشکی و ... کاربر عزیز میتوانید مشخصات فایل پاورپوینت درباره داده کاوی,مفاهیم، روشها، ...
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.