لینک فایل مقاله درمورد یونان

مشخصات فایل

عنوان:  یونان

قالب بندی: word

تعداد صفحات: 26

 

 

محتویات

قسمتی از متن

 

حکومت : جمهوری  

مساحت: 131،985 کیلومترمربع    

جمعیت : 10,647,529 نفر

رشدسالانه جمعیت : 4/0 درصد

پایتخت: آتن   

 زبان :  یونانی

دین    :  مسیحی  

واحد پول: یرو

     یونان درجنوب اروپا واقع شده و آب و هوای مدیترانه ای با زمستانهای معتدل و تابستانهای  گرم و خشک از ویژگیهای این کشور است. عمده ترین  فرآورده کشاورزی، زیتون است که به خارج صادر می شود.  دریاهایی که یونان را احاطه کرده اند 70درصد ماهی مورد  نیاز مردم را تأمین می کنند. 25 درصد مردم یونان درآتن که  مرکز صنعتی محسوب می گردد سکونت دارند. توریسم در  این کشور بسیار گسترش یافته و درآمد فراوانی را نصیب دولت می کند

     یونان نام فارسی کشوری است در جنوب شرقی اروپا. پایتخت آن آتن است. نام یونانی آن جمهوری هلنی (به یونانی: Ελληνική Δημοκρατία) است. زبان مردم آن یونانی و واحد پولشان یروست. و اکثر مردم آن مسیحی هستند. حکومت یونان جمهوری است. مساحت این کشور 985/131 کیلومترمربع و جمعیت آن 529/647/10 نفر با رشد سالانه 4/0 درصد.

 

 

 

آب و هوای مدیترانه ای با زمستانهای معتدل و تابستانهای گرم و خشک، از ویژگیهای این کشور است. عمده‌ترین فرآورده کشاورزی، زیتون است که به خارج صادر می­شود. دریاهایی که یونان را احاطه کرده اند، 70درصد ماهی مورد نیاز مردم را تأمین می‌‌کنند.25 درصد مردم یونان درآتن، که مرکز صنعتی محسوب می‌‌گردد، سکونت دارند. توریسم در این کشور بسیار گسترش یافته، و درآمد فراوانی را، نصیب دولت می‌‌کند. از دیگر صنایع رایج در یونان، صنایع دستی – نساجی – سرامیک سازی و فلز کاری، قابل ذکر می­باشد. جزیره کرت با مساحت 330/8 کیلومتر مربع و جمعیت 082/501 نفر، به مرکزیت «‌ایراکلیون» که در دریای مدیترانه واقع شده، متعلق به این کشور است.

تاریخ

یونان از کشورهای بسیار کهن و باستانی است.نژاد مردم آن از آمیزش هندواروپاییان با مردمانی که هلنی خوانده می‌‌شدند و اصل نژادشان ناشناخته است پدید آمده است.یونانیان از بیش از دوهزار سال پیس دارای رژیمی با ساختار دولت-شهری بوده اند.این نظام به گونه‌ای بوده که هر شهر برای خود دارای دولتی جداگانه می‌‌بوده است و ناماورترین این دولت-شهرها آتن و اسپارت بوده اند.مردمان یونانی در شبه جزیره آتیک و آسیای کوچک و جزیره‌های دریای اژه و مدیترانه پراکنده بوده اند.بخش یونانی نشین آسیایی یونیه خوانده می‌‌شده است.در نزدیک دوهزار و پانصد سال پیش از این یونیه به دست شاهنشاهی هخامنشی افتاد و درگیری میان دولت-شهرهای یونان و ایران آغاز شد.چندی پستر کسی به نام اسکندر مقدونی توانست از سرزمین مقدونیه بر همه یونان چیره شود و در بخشهای آسیایی دست به کشورگشایی زند.او توانست هخامنشیان را شکست دهد و بر سرزمین ایشان چیره شود.میوه این رویداد گسترش فرهنگ یونانی بر جهان آن روزگار بود.پس از مرگ او جانشینان او چندی بر یونان فرمان راندند.آنگاه یونان به دست امپراتوری تازه به دوران رسیده روم گشوده شد و سالیان دراز بخشی از این امپراتوری بود.یونانیان نقش به سزایی در پیشرفت رومیان داشتند ولی تا واژگونی این امپراتوری همواره بخشی از آن بودند.با نابودی روم به دست عثمانیان یونان نیز به دست این دولت تازه افتاد تا سالهای واپسین که سرانجام توانست استقلال خود را بازیابد.در جنگ جهانی دوم بخشهای بزرگی از یونان به دست آلمانها افتاد ولی با پایان جنگ این بخشها نیز پس گرفته شد.بیشترین درگیری سالهای واپسین یونان با کشور کنونی ترکیه بوده است.

فیلسوفان یونان باستان

 

 

 

قهرمانان اساطیر یونان

به کسی گفته می‌شود که خود را برای کمک به دیگران به خطر می‌اندازد، (Hero)اگر قهرمان قهرمانان اساطیر یونان شرایط لازم را برای قهرمان بودن نخواهند داشت! رفتارهای خودخواهانه و اغلب ضد اجتماعی قهرمانان یونانی، هر چه باشد مطمئنا الگوی خوبی برای نسل امروز نیست! با همه‌ی اینها، به خاطر تاثیر این اساطیر بر ادبیات و حتی فرهنگ جوامع مختلف- آشنایی با آنها شاید حتی ضروری باشد.

پس بیایید قبل از شروع داستان‌ها، قهرمان اسطوره را همان‌گونه که از دیرباز تعریف شده است، بشناسیم: در اسطوره و افسانه قهرمان به مرد یا زنی اطلاق می شود که موهبتی چون شهامت و قدرت خارق العاده به وی اعطا شده و معمولا پیشینه‌ای فرا زمینی دارد. وی همواره به خاطر اعمال دلیرانه‌اش تمجید و ستایش شده، و مورد محبت خدایان است.

 

چطور است با هرکول شروع کنیم؟

هرکولس (۱) اسم رومی هراکلوس(۲)، بزرگترین قهرمان اساطیر یونان و خدای نیروی بی‌حد است. مثل تمام قهرمانان واقعی دیگر، هرکول (۳) نیز پسر یکی از خدایان یونان باستان است. پدرش زئوس (۴) خدای اعظم اساطیر یونان و مادرش زنی زمینی الکمین (۵) است.

همسر زئوس، هِرا (۶) به هرکول حسودی می کرد و از او بدش می آمد. چرا که هرکول یادگار خیانت شوهرش به وی بود. برای همین، وقتی که هنوز هرکول نوزادی شیرخوره بود هرا دو مار بزرگ را سر وقت گهواره اش فرستاد تا کارش را بسازند. غافل از اینکه هرکول ماری له شده توی هر دست، توی گهواره اش مشغول بازی است!



دوازده خوان هرکول

در ابتدای جوانی، هرکول تیر اندازی ماهر، قهرمان کشتی‌گیری و دارای قدرتی مافوق بشری بود. او دختری زیبا را به همسری گرفت و به زودی صاحب دو فرزند شد.
در همین زمان بود که هرا با آزار و اذیت هرکول، او را به مرز جنون کشاند. تا آن حد که در یکی از حالت‌های آشفتگی روحی‌اش، هرکول همسر و فرزندان خود را نیز به قتل رساند.

وقتی هرکول به خود آمد، برای طلب بخشایش به آپولو (۷) ـ خدای پیش‌گویی ـ روی آورد. و آپولو، برای پاک شدن روح هرکول از پلیدی، او را مامور کرد تا به مدت دوازده سال به خدمت پسر عمویش اریستوس (۸) ، پادشاه تایرنس و مایسن (۹) (که چشم دیدن‌اش را نداشت!) درآید. در واقع حق هرکول بود که پادشاه شود. ولی هرا، زئوس را وادار کرده بود اریستوس را به جای او بر تخت بنشاند. )حالا فهمیدید چرا هرکول چشم نداشت پسرعمویش را ببیند!؟)

علاوه بر آن آپولو هرکول را مامور انجام دادن چند عمل دشوار- که قرار بود آریستوس آنها را تعیین کند و ما بدان‌ها خوان‌های هرکول می‌گوییم - کرد. و البته این خبر خوش را هم به وی داد که اگر بتواند از پس ماموریتش برآید، جاودانه خواهد شد. و پس از مرگ، به جای به‌سر بردن در جهان زیرین (۱۰) (دنیای مردگان) به مقام خدایان می‌رسد.

(آپولو به هرکول گفته‌بود که باید ده خوان را پشت سر بگذارد (و نه دوازده تا). ....

 

پاورقیها :


۱. Hercules به معنای بزرگترین قهرمان اساطیر یونان است.

۲. Herakle یاHeracles به معنای هدیه‌ای باشکوه برای هرا است. (احتمالا آلکمین از لج هرا این اسم را انتخاب کرده‌است!)

۳. از آنجایی که این قهرمان در کشور ما به نام هرکول شناخته می‌شود، در این ترجمه او را چنین می‌خوانیم.
۴.Zeus خدای خدایان

۵. Alcmene همسر امفیتریون (Amphitryon) که با زئوس به شوهرش خیانت کرد.

۶. Hera دختر کرونوس (Kronos) و ریا (Rheia) و خواهر زئوس، پادشاه خدایان که به همسری وی در آمد.
۷. Apollo

۸. Eurystheus

۹. Tiryns and Mycenae

۱۰. Underworld

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

جایگاه آتش در یونان و روم باستان

 


آکروپلیس - یونان

 

مردم یونان و روم باستان اندیشه های خرافی بسیاری داشتند، در کتاب 'تمدن پیشین' در اینباره اینگونه می خوانیم :

"هر یک از مردم یونانی و روم را در خانواده پرستشگاهی بود و بر آن پرستشگاه اندک آتشی میان خاکستر می درخشید. صاحبخانه موظف بود که آن آتش را شب و روز روشن نگاه دارد. هر شب اخگرها خاکستر می افشاندند که تا بامداد نمیرد و بامدادان نخستین کار، تیز کردن آتش بود.

آن آتش خاموش نمی شد مگر زمانی که تمام افراد خانواده هلاک شده باشند ... این آتش در نظر آنان مقام خدایی داشت، چنانکه آنرا می پرستیدند و دعا می کردند که انسان را از نعمتهای سه گانه سلامتی، توانگری و نیکبختی که آرزوی دیرینه بشر است برخوردادر سازد."

همچنین در قسمتی از کتاب 'تاریخ کهن ترین ملل باستانی پیش از اسلام' راجع به مضمون یکی از دعاهای این مردم می خوانیم :

"ای آتش جاودان زیبا که پیوسته روشنی و روزی ما از خوان نعمت توست، سعادت و خوبی از ما دریغ مدار، هدایای ما را به نیکی بپذیر و در عوض با صحبت و نیکبختی ما را شیرین کام ساز."

در قسمت دیگری از همین کتاب ذکر راجع به صحبت مادری بهنگام مرگ می خوانیم :
"معبود من ... نظر و لطف مراقبت از کودکان بی مادر من دریغ مدار، پسرم را زنی مهربان ده و عمری دراز به سعادت و کامروایی بسر برند."

 

 

 

 

 

 

 

جانوران افسانه ای در یونان باستان


Chimaera

ترکیبی از شیر ، بز و مار

آرگوس (Argus) : آرگوس، یکی از قهرمانان اساطیر یونان است که به آرگوس مشاهده گر مشهور است. علت این نام گذاری تعداد فراوان چشمان او بوده که در بعضی روایات 4 چشم و در بسیاری از داستانها و نقاشیها دارای 100 چشم بوده است که در سراسر بدن او قرار داشتند. این خاصیت، آرگوس را به یک نگهبان ایده آل مبدل کرده بود و هرا، همسر زئوس، او را برای نگهبانی زئوس و معشوقه اش ایو Io، گماشته بود. اما زئوس به هرمس، پیغامبر خدایان، دستور داد تا ایو را برباید و هرمس خود را به شکل چوپانی درآورد و با حکایتهای طولانی و آوای نی خود، آرگوس را به خواب برد و ایو را دزدید. در بعضی از داستانها، آرگوس در آخر به دست هرمس کشته میشود.

کایمرا (Chimaera) : کایمرا فرزند اژدهایی صد سر به نام تایفویوس (Typhoeus) و موجودی نیمه پری، نیمه مار به نام اکیدنا (Echidna) است و یکی از معروفترین هیولاهای اساطیر به شمار میرود. کایمرا موجودی با دو سر شیر و بز در یک سو و دمی با سر مار از سوی دیگر بوده است. بدن او هم نیمی شیر و نیمی بز بوده و از دهانش آتش میریخته است. این هیولا ، با از بین بردن گله های دامداران و حمله به مردم، موجب وحشت اهالی لیسیا Lycia بود و به دست مردی به نام بلروفون (Bellerophon) از اهالی کورینت (قرنت) کشته شد.


سایکلوپ ها (Cyclopes) : یونانیان خدایان و هیولاها را فرزندان تیتان ها- خدایان اولیه- میدانستند که بیشتر آنها فرزند گایا (Gaea) الهه مادر و اورانوس (Uranus) بودند. اورانوس خدای آسمان و فرزند گایا بود و گایا خود به تنهایی او را به وجود آورده بود. این دو با یکدیگر فرزندان بسیاری به وجود آوردند که شامل 12 تن از تایتان ها نیز هست. سایکلوپها، که غولهایی یک چشم بودند، سه نفر بودند و نماد رعد، برق و صاعقه به شمار می آمدند. این غولها، اولین آهنگران بودند و توسط تایتانی به نام کرونوس (Cronus)، زندانی شدند. زئوس، هنگام شورش بر علیه تایتانها، سایکلوپ ها را آزاد کرد و در عوض آنها اسلحه معروف او، صاعقه و تندر را به او هدیه دادند.


Cerberus  سگی با سه سر

اکیدنا (Echidna) : هیولای مونثی که نیمی پری و نیمی مار بود و در غاری زندگی میکرد. او تنها هنگام شکار غار را ترک میکرد و هر موجودی که از آن حوالی میگذشت را میخورد. این موجود فانی اما درای عمری طولانی بود و توسط آرگوس کشته شد.

هکتاتون کایرس (Hecatonchires) : هکتاتون کایرس به معنی "صد دست" است. این موجودات با 50 سر و 100 دست قدرتمند، فرزندان گایا و اورانوس بودند. این سه موجود صد دست، از پدر خود متنفر بودند و اورانوس آنها را به رحم مادرشان باز گرداند. آنها بعدها در شورشی علیه اورانوس شرکت کردند، اما کرونوس(برادرشان) باز هم آنها را به زندان انداخت و بعد توسط زئوس آزاد شدند و به نبرد با تایتانها پرداختند. آنها میتوانستند در آن واحد چندین تخته سنگ عظیم را به سمت دشمنان خود پرتاب کنند.

غولها (Giants) : غولها، موجودات عظیم الجثه ای بودند که در اثر بر زمین ریختن خون اورانوس به وجود آمده بودند. آنها به زئوس و خدایان المپ نشین حمله کردند و برای رسیدن به مقر آنها، بالای ک.هی رفته و با روی هم گذاشتن تجهیزات جنگی خود، راهی برای رسیدن به مقر خدایان ایجاد کردند. خدایان در نهایت توانستند با کمک هرکول، قهرمان اساطیری و فرزند زئوس، غولها را شکست بدهند و آنها را در زیر آتشفشانها دفن کنند.


کلمات کلیدی : مقاله درمورد یونان, برای پشتیبانی و خرید فایل به سایت اصلی فروشنده مراجعه بفرمائید:

لینک دریافت فایل از سایت اصلی



لینک منبع :لینک فایل مقاله درمورد یونان

دانلود با لینک مستقیم فایل دانلود مقاله کامل درباره یونان باستان |زِد جی zgoldfile.ir/fs/668533/دانلود-مقاله-کامل-درباره-یونان-باستان-‏ - ذخیره شده لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب* فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت) تعداد صفحه: 18 فهرست و توضیحات:یونان باستان کجا قرار داشت؟سرچشمه تمدن یونان ... لینک فایل تحقیق در مورد تاثیر پزشکی یونان بر پزشکی اسلام kiloo.xuni.ir/.../تحقیق-در-مورد-تاثیر-پزشکی-یونان-بر-پزشکی-اسلام-‏ - ذخیره شده دوست گرامی،در این پست توضیحات در مورد لینک دانلود و خرید پایین توضیحاتدسته بندی : ووردنوع فایل : .docx ( قابل ویرایش و آماده پرینت )تعداد صفحه : 25 صفحه ... لینک دانلود فایل تحقیق معماری یونان pm62.ydlteach.ir/nif/.../لینک-دانلود-فایل-تحقیق-معماری-یونان‏ - ذخیره شده نمونه ی دیگری از مجموعه فایل ها با عنوان دانلود تحقیق با موضوع معماری یونان،در قالب ... کلمات کلیدی:پروژه دانشجویی, تحقیق در مورد معماری یونان باستان, خرید مقاله, ... لینک مستقیم فایل دانلود تحقیق درباره یونان (با فرمت word)|ام آی mihan.xteach.ir/fs/.../دانلود-تحقیق-درباره-یونان-(با-فرمت-word)‏ - ذخیره شده با سلام و خیر مقدم،در این پست توضیحات فایل لینک دانلود و خرید پایین توضیحاتفرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینتتعداد صفحات: 20 «بسم‌الله الرحمن ... لینک مستقیم فایل تحقیق درباره هنر شرق و غرب ایران روم یونان|ام اِل ml62.xlesson.ir/fs/.../تحقیق-درباره-هنر-شرق-و-غرب-ایران-روم-یونان‏ - ذخیره شده با سلام و خیر مقدم،در این پست توضیحات فایل دسته بندی : هنر و گرافیکفرمت فایل : Doc ( قابلیت ویرایش و آماده چاپ ) Wordقسمتی از محتوی متن ... تعداد صفحات ... لینک مستقیم فایل تحقیق در مورد هنر مجسمه سازی در یونان 72 ص|ام ایی meidoon.teachx.ir/.../تحقیق-در-مورد-هنر-مجسمه-سازی-در-یونان-72-ص‏ - ذخیره شده با سلام و خیر مقدم،در این پست توضیحات فایل تحقیق در مورد هنر مجسمه سازی در یونان 72 ص قابل رویت می باشد برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.لینک دانلود و ... مقاله درباره اسطوره یونان – لینک مقاله groupfarsi.ir/مقاله-درباره-اسطوره-یونان/‏ - ذخیره شده اسطوره یونان , مقاله درباره اسطوره یونان , تحقیق درباره اسطوره یونان , تحقیق درمورد اسطوره یونان در دسته بندی عمومی و آزاد بازدید کننده عزیز میتوانید فایل مربوط به ... تحقیق درباره ی ارسطو + دانلود فایل - کافه لینک https://cofelink.com/تحقیق-درباره-ی-ارسطو-دانلود-فایل/‏ - ذخیره شده ارسطو. اَرَسطو (به یونانی: Αριστοτέλης، تلفظ: آریستوتِلِس) (زاده ۳۸۴ ق م. -درگذشته ۳۲۲ ق م) از فیلسوفان یونان باستان بود. او که یکی از مهم‌ترین فیلسوفان غربی به ... لینک فایل تحقیق درباره طلاق ، علل آن و روشهای پیشگیری g-t-a-gamer.iscoblog.ir/post174.html‏ - ذخیره شده تعداد صفحه: 36. نوع فایل: Word. فرمت فایل: docx. *** قابل ویـرایش. فهرست مطالب. طلاق چیست ؟ تاریخچه اجمالی در زمینه طلاق. عصر جاهلیت. یونان بوستان. بابل. لینک دانلود تحقیق درباره نقد و تحلیل آرایه ادبی غربی‌ها|اُ پی open.eflink.ir/fs/.../تحقیق-درباره-نقد-و-تحلیل-آرایه-ادبی-غربی‌ها‏ - ذخیره شده فرمت فایل: ورد ( قابلیت ویرایش و آماده چاپ ). قسمتی از محتوای متن ... تعداد صفحات : 34 صفحه. باسمه تعالی عنوان مقاله: نقد و تحلیل آراءادبی غربی‌ها (از یونان باستان ... لینک خرید فایل تحقیق درباره فضاهای‌ بیرون‌ شهری‌ در طول‌ تاریخ‌ 70 ص nr64.xfilegold.ir/.../تحقیق-درباره-فضاهای‌-بیرون‌-شهری‌-در-طول‌-تاریخ‌-70-ص‏ - ذخیره شده باری دیگر یکی دیگر از فایل ها با عنوان تحقیق درباره فضاهای‌ بیرون‌ شهری‌ در طول‌ تاریخ‌ ... به‌ بین‌النهرین‌ بازمی‌گردد، ولی‌ متأسفانه‌ منابع‌ ما تا پیش‌ از تمدن‌ یونان‌ باستان‌، ... مقاله یا تحقیق مورد نظر خرید شده ، به ادرس ایمیل شما و لینک دانلود فایل برای ... لینک فایل مقاله وتحقیق تعریف موسیقی - معرفی لینک و تبلیغات dl8.blogsky.com/1398/04/09/post-9841/‏ - ذخیره شده 30 ژوئن 2019 ... واژه موسیقی. لفظ موسیقی از واژه ایی یونانی و گرفته شده از Mousika و مشتق از کلمه Muse می باشد که نام رب النوع حافظ شعر و ادب و موسیقی یونان ... مهاجرت به اروپا | DW https://www.dw.com/fa-af/دویچه-وله-دری/مهاجرت-به.../s-101452‏ - ذخیره شده در این صفحه راجع به خطرات و دشواری‌های راه‌های مهاجرت و وضعیت مهاجران در اروپا معلومات ارائه می‌شود. ... حکومت جدید یونان کنترول مرزی را شدید و روند پناهندگی را تسریع می‌کند .... لینک کوتاه https://p.dw.com/p/3Lu1j .... فایل صوتی را بشنوید 06:12 ... آرش نراقی: Arash Naraghi arashnaraghi.org/‏ - ذخیره شده - مشابه در این مقاله درباره نظرات نواندیشان دینی در خصوص سیاست توضیحات بیشتری داده ام و نیز ... فایل پی دی اف این کتاب را می توانید در اینجا دریافت کنید. ... این مجموعه شامل دو مقاله، یک نقد، و یک مصاحبه است که جملگی مسأله همجنس گرایی را عمدتاً از منظر اخلاقی و دینی مورد بررسی قرار می دهد. .... لینک به مصاحبه آقای ملکیان درباره شرّ: تاریخ ما » تاریخ و تمدنِ ایران و جهانِ باستان https://tarikhema.org/‏ - ذخیره شده سایت تاریخ ما | بررسی تاریخ، تمدن و فرهنگ جهان در عهد باستانی - به همراه مقالات، فیلم ها، کتاب ها و تصاویری جذاب و مستند. ... بالهه گو کتابی تاریخی در مورد تمدن بالهه است که توسط یو دیوک گونگ نوشته شده بود. او یکی از محققین سیلهاک (آموزه های عملی) در ... بازی های یونان باستان جایگاهی کمتر از مراسم مذهبی نداشت. المپیک یونان از ... Greece : First Post-Program Monitoring Discussions-Press Release ... https://www.imf.org/.../Greece-First-Post-Program-Monitoring-Discussions-Press-Release-Staff-Report-and-Statement-by-46654‏ - ذخیره شده 8 Mar 2019 ... The economic recovery in Greece is accelerating and broadening. ... Greece : First Post-Program Monitoring Discussions-Press Release; ... Paper. Pages: 63. Please address any questions about this title to ... Related Links. Better Language Models and Their Implications - OpenAI https://openai.com/blog/better-language-models/‏ - ذخیره شده 14 Feb 2019 ... Due to our concerns about malicious applications of the technology, we are not ... model for researchers to experiment with, as well as a technical paper. ..... Olympia, Greece on March 24, the torch traveled to the Panathinaiko Stadium .... The purpose of our staged release of GPT-2 is to give people time to ... اقامت از طریق کار در عمان - موسسه حقوقی ملک پور https://malekpour.ir/کاراقامتمهاجرت/‏ - ذخیره شده رتبه: ۴ - ۳۰ نقد در این مقاله به تمام این سوالات پاسخ داده شده است. علاوه بر سوالات فوق موضوعات دیگری همچون کار در عمان و لیست مشاغل مورد نیاز، کار در عمان و مدارک مورد مورد نیاز و… ... فایل تصویری موسسه حقوقی ملک پوردر باب مهاجرت به کشورهای حوزه خلیج فارس ..... شما همچنین می توانید فرم ارزیابی را از لینک زیر تکمیل کنید تا کارشناسان ما از ... ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/صفحهٔ_اصلی‏ - ذخیره شده با ۶۸۴٬۱۰۶ مقاله به زبان فارسی · آشنایی با دانشنامه ... کیریاکوس میتسوتاکیس در انتخابات یونان پیروز شد و به عنوان نخست‌وزیر سوگند یاد کرد. در جام جهانی ... ایران اقدام به غنی‌سازی اورانیوم فراتر از سطح مورد تعهد در برنامه جامع اقدام مشترک نمود. Cisco ACI Multi-Site Architecture White Paper - Cisco https://www.cisco.com/c/en/.../white-paper-c11-739609.html‏ - ذخیره شده 7 Jun 2019 ... ... Finland - Suomi; France - Français; Germany - Deutsch; Greece - Ελληνικα; Hungary - .... Note: For more information about the Cisco ACI stretched-fabric ... Cisco ACI Release 2.0 introduced the Cisco ACI Multi-Pod architecture. .... You determine the number of spines and links used to connect to the ... ENISA https://www.enisa.europa.eu/‏ - ذخیره شده - مشابه ... on cybersecurity, supports policy development and its implementation, and collaborates with operational teams throughout Europe. More about ENISA ... راهنمای کامل افزودن هدر، فوتر و شماره‌ی صفحه به ورد | همیار آی تی https://www.hamyarit.com/.../add-header-footer-page-number-word/‏ - ذخیره شده رتبه: ۵ - ۵۲ رأی 23 فوریه 2016 ... یک فایل ورد چند صفحه‌ای را در بخش‌های مختلفی آماده کرده و شماره‌ی صفحات آن را ... بسیاری از کاربران پس از مطالعه‌ی این مقاله، آموزش‌های ویژه را تهیه کرده‌اند، شما .... اول باید در صفحه‌ی مورد نظرتون یک Section Break ایجاد کنید تا گزینه‌ی ..... در انتهای هر صفحه سکشن بریک بزنید و بعد لینک صفحات رو از هم جدا کنید، به ... Health care practices in ancient Greece: The Hippocratic ideal - NCBI https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC4263393/‏ - ذخیره شده - مشابه Links. PMC HomeJournal ListJ Med Ethics Hist Medv.7; 2014Also cited by .... The aim of this paper is to present the philosophy of health and the provision of care .... the place where “catharsis” or the release of emotions through performance took place. .... considerations about medicine and mental health in ancient Greece. دانلود فیلم مالنا با زیرنویس فارسی و بدون سانسور https://www.chucklechops.co.uk/.../دانلود-فیلم-مالنا-با-زیرنویس-فارسی-و-بدون-سانسور.html‏ - ذخیره شده دانلود فیلم مالنا بدون سانسور با لینک مستقیم درخشش جهانی بلوچی اما با فیلم ... ای 1994 با لینک مستقیم : دانلود فیلم با کیفیت Bluray 1080p و Bluray 720p. ..... آمده است ، روزنامه نگاری جوان به نام فیونا واگنر برای تکمیل مقاله ای در رابطه با قتل های .... ابر سریال افزوده میشود و این مورد خیلی دلیل ها میتواند داشته باشد. ,دانلود فیلم ... WormBase : Nematode Information Resource https://www.wormbase.org/‏ - ذخیره شده The real interaction is between SYX-16 and VPS-52. This error will be corrected in the WS269 release of WormBase due out in February 2019”; - Chris Grove on ... What a massive database of retracted papers reveals about science ... https://www.sciencemag.org/.../what-massive-database-retracted-papers-reveals-about-science-publishing-s-death-penalty‏ - ذخیره شده 25 Oct 2018 ... It includes more than 18,000 retracted papers and conference abstracts dating back to the 1970s (and even one paper from 1756 involving ... Popular Mechanics - یافته‌های کتاب‌های Google https://books.google.nl/books?id=LOsPSCAN29gC ‏Information Security: 9th International Conference; ISC 2006, ... - یافته‌های کتاب‌های Google https://books.google.nl/books?isbn=3540383433 Sokratis K. Katsikas, Michael Backes, Stefanos Gritzalis - ‏2006 - Computers 9th International Conference; ISC 2006, Samos Island, Greece, August 30 ... as a standard technique to remove links between public available identifiers (such as full ... In this paper we give a weaker definition of k-anonymity, allowing lower ... the adversary is not sure a priori about the presence of a person in the table, the ...فروشگاه فایل - تحقیق در مورد اقتصاد elidel.mihanblog.com/post/276‏ - ذخیره شده 9 ساعت قبل ... تحقیق در مورد اقتصاد. ... فروشگاه فایل ... مقاله بررسی شعر نو (نیمایی) ... بر پایهٔ رده‌بندی بانک جهانی، کشورهای عضو سازمان همیاری اقتصادی و رشد (OECD) به استثنای یونان، پرتغال، اسپانیا، ترکیه و آن دسته ... لینک های مرتبط :. مکتب‌خونه | آکادمی آنلاین تخصص‌ها https://maktabkhooneh.org/‏ - ذخیره شده - مشابه مکتب‌خونه، بزرگترین رسانه دیجیتال آموزش آنلاین در ایران.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.