لینک فایل مقاله درمورد جوان موفقیت وعوامل آن

مشخصات فایل

عنوان: جوان موفقیت وعوامل آن

قالب بندی: word

تعداد صفحات: 22

 

 

محتویات

بزهکاری

اعتماد به نفس

خودباورىِ دینى

خودباورى ملّى

خودباورى شخصى

آفت هاى خودباورى شخصى

نقص هاى جسمى

شکست ها

کمداشت محبّت

وابستگى افراطى

تحقیرها

فقر و تنگدستى

سخن پایانى

منبع

 

 

 

 

قسمتی از مقاله

جوان موفقیت وعوامل آن

 

بزهکاری


  بزهکارى نوجوانان و جوانان یکى از مقوله‌هاى مهم در حوزه مسائل جوانان به شمار می‌آید که در سطح ملى و بین‌المللى توجه زیادى را به خود معطوف داشته است؛ چنان که پیشگیرى از بزهکارى و اصلاح بزهکاران جوان و نوجوان، یکى از محورهاى عمده سیاست گزاریهاى ملى بسیاری ازکشورها درمورد جوانان می باشد. آمارها نشان می‌دهند که بیشتر مناطق جهان طى دهه گذشته با مشکل افزایش بزهکارى و جرائم در میان جوانان مواجه بوده‌اند و این امر در کشورهاى در حال گذار شدت بیشترى داشته است. در سطح بین‌المللى نیز کنفرانس‌ها، کنگره‌ها، همایش‌ها و کارگاه‌هاى علمى متعددى در خصوص این موضوع به ویژه طى دو دهه اخیر برگزار شده است و «برنامه عمل جهانى براى جوانان تا سال 2000 و پس از آن» نیز موضوع بزهکارى را به عنوان یکى از ده حوزه اولویت‌دار براى رسیدگى به امور جوانان تعیین کرده است. این امر در مورد مراکز علمى و دانشگاهى نیز صادق می‌باشد و هم اکنون در رشته‌هایى همچون : حقوق و روان شناسى، درس خاصى موسوم به بزهکارى نوجوانان یا اطفال به عنوان یکى از دروس اصلى دانشگاهى گنجانیده و ارائه می گردد ـ علاوه بر آن که در مراکز علمى مربوط به مطالبات جوانان نیز به این مسئله به عنوان یک موضوع مهم تحقیقاتى نگاه می‌کنند. ریشه این توجه خاص به مسئله بزهکارى نوجوانان را می‌توان در اذعان عمومى به این نکته جستجو کرد که رفتارهاى خلاف قانون نوجوانان، ماهیتى متفاوت با جرائم بزرگسالان دارد و به همین دلیل باید به گونه‌اى متفاوت از بزرگسالان با آنان برخورد کرد. در این زمینه، متخصصان رشته‌هاى مختلف علوم انسانى نقش ایفا کرده‌اند، اما نقش روان‌شناسى بویژه «روان‌شناسى رشد» از برجستگى خاصى برخوردار است؛ به گونه‌اى که مى توان از سیطره روان شناسى بر بحث بزهکارى نوجوانان سخن گفت. در حال حاضر، بیشتر کتاب‌هاى مربوط به این حوزه با چنین نگرشى تألیف می‌شود و حاصل جمع تخصص کارشناسان حقوق و روان شناسى به شمار می‌آید.

 

اعتماد به نفس

در میان خصلت هاى انسانى و فضیلت هاى اخلاقى، برخى چنان با اهمیت اند که مى توان از آنها به «صفات سرنوشت ساز» یادکرد. خودباورى یا اعتماد به نفس، از شمار این گونه فضایل روحى است. خودباورى، انواعى دارد که آشنایى با آنها، براى همگانْ مفید و بلکه لازم است، بدین قرار:
   1. خودباورى انسانى،
2.    خودباورى مذهبى،

   3. خودباورى ملّى،
4.     خودباورى شخصى.
نخستین نهاد خودباورى و اعتماد به نفس، باور به خودِ انسانى است و توجّه به ماهیتى که فراتر از حیوان و عالى تر از ماشین است؛ انسان، موجودى است که استعدادها، ظرفیت ها و زمینه هاى رشد بى کران دارد، خداوند متعال، او را تکریم کرده است، فرشتگان، بر آستان او سجده گزارده اند، با بهترین نظامْ آفریده شده است و مى تواند خداگونه شود و در درون خود، داراى جهانى بزرگ تر است.

این خودباورى انسانى، در برابر خود باختگى ها و از خود بیگانگى هاى گوناگون، مطرح مى شود. هنگامى که این خود باورى انسانى از انسان، رخت بربندد و انسان به خوهاى حیوانى روآورد، هویت حیوانى پیدا مى کند؛ و اگر از عواطف انسانى تهى شود و از کشش ها و گرایش هاى متعالى دور گردد، خصلت هاى ماشینى پیدا مى کند، رایانه متحرّک و ماشین آدمْ نما مى شود و این، همان «خودباختگى» یا «دیگر شدن )اِلیناسیون( است.

خودباورىِ دینى
دین، هویّت ملّى و فردى ما را شکل داده و از دیرباز، با همه چیز ما عجین گشته است. عشق ها، آرمان ها، غم ها، شادى ها و خلاصه، نظام زندگى ما، همه برآمده از آموزه هاى کانون دین است.
دین، با درونْ مایه هاى غنى و زندگى سازى که دارد و با الگوها، نمادها، شعائر، سنّت ها و ارزش هایش، آشناترین خانه زاد ماست.
ما باید تمام تلاش هاى خویش را در بستر دین، سامان دهیم و باور داشته باشیم که دین، بهترین بستر براى رشد و تعالى فردى و اجتماعى است.
مسلمانان در طول تاریخ، در همین بستر، قلّه هاى بلند فرهنگ و تمدّن را فتح کردند. اکنون اگر این باورْ سست گردد و پذیرش اندیشه ها و فرهنگ هاى بیگانه از دین یا مخالف آن گسترش یابد، به از خودبیگانگى دینى دچار خواهیم شد.
امروز، خودباورى دینى به این معناست که با عمق جان دریابیم که «الإسْلامُ یَعْلُو وَ لا یُعْلى علیه.. اسلام، از هر مکتب و هر بینشى بالاتر و والاتر است و هیچ مکتبى بر آن، برترى ندارد» و باور داشته باشیم که اسلام، تنها دین مورد قبول خداوند است. روشن است که چنین باورى، تنها مى تواند با آگاهى و کسب معارف دینى و تجربه هاى معنوى به دست آید.
خودباورى ملّى
ما به عنوان یک ملّت با پیشینه درخشان فرهنگى و نقش کار ساز در تمدّن اسلامى و بشرى و داراى سهم قابل توجّه در پیشبرد دانش جهانى، پیوسته در طول تاریخ، شایستگى هاى خویش را نشان داده ایم. اکنون نیز باید با باور کردن ظرفیت ها، استعدادها و توانایى هاى ملّى، سرنوشت خود را در جهان کنونى، رقم بزنیم و حاکمیت هاى فکرى و فرهنگى بیگانه را نپذیریم. خودباورى ملّى، در برابر از خود بیگانگى ملّى و در برابر خودباختگى نسبت به فرهنگ ها و تمدّن هاى بیگانه است.
پذیرش غیرآگاهانه و غیر سود بخش نمادها، ارزش ها و سنّت هاى بیگانه، بدترین شکل سقوط خودباورى ملّى است. به همین جهت، علامه محمد اقبال (طرّاح «فلسفه خودى») همگان را دعوت مى کند که با پاى خویش راه بروند و با بال خود، پرواز کنند:

همچو آیینه مشو محو جمال دِگران
از دل و دیده فروشوىْ خیال دگران
در جهان،بال و پَر خویش گشودن آموز
که پریدن نتوان با پر و بال دگران
اگر خود باختگى ملّى در جامعه اى پدید آید، نسبت به اصالت ها، سنّت ها و ارزش هاى ملّى، بى اعتماد مى شود و پیوسته، رو به بیگانه مى کند. داستان این از خود بیگانگى ملّى را از زبان امام خمینى ـ که مردم ایران، خودباورى ملّى خویش را سختْ مدیون او هستند ـ بشنوید:
آن وقت که در ترکیه تبعید بودم، مجسّمه آتاتورک را دیدم که رو به غرب بود و دستش را بالا کرده بود، و آن جا به من گفتند که این، علامت این است که ما هر چه باید انجام بدهیم، از غرب خواهد بود.
و چه زیبا متفکّر شرق، اقبال لاهورى، در این باره داد سخن درداده که:

قیمت شمشاد خود، نشناختى
سروِ دیگر را بلند انداختى
مثل نِى، خود را ز خود کردى تهى
بر نواى دیگران دل مى نهى
اى گداى ریزه خوار از خوان غیر!
جنس خود مى جویى از دکّان یر؟

این نوع از خود بیگانگى را در غرب فوئرباخ، هِگِل و مارکس، و در جوامع اسلامى، سید جمال الدین اسدآبادى، محمّد عبدُه، محمد اقبال لاهورى، امیرکبیر، جلال آل احمد، شهید مدرّس و حضرت امام(ره) مطرح ساختند. البته این خود باورى ملّى، به معناى گرایش هاى ملّى گرایانه جدا شده از دین نیست. اسلام، اساس هویّت ملّى ماست و تفکّر تقابل ایران و اسلام، یک اندیشه پوچ است؛ وگرنه، ملّیت ایرانى، بیش از هزار سال است که با هویت اسلامى آمیخته است و اکنون، تفکیک اسلام از هویّت ملّى ما ممکن نیست. اسلام، عاملِ وحدت ملّى ما در طول تاریخ بوده است. همه افتخارات ملّى ما در هزار سال گذشته، در بستر اسلام، آفریده شده اند و اکنون، تمدّن ملّى ما بخشى از تمدّن اسلامى است.
اهتمام شگفت کشورها به حفظ و حراست بناهاى کهن و بزرگداشت شخصیت هاى تاریخى خویش ونیز مشارکت فعّال آنها در مسابقات بین المللى علمى و ورزشى و هنرى، از عنایت آنها به خودباورى ملّى مایه مى گیرد. این باور، مادام که به پرستش ملّیت و قوم گرایى افراطى نینجامد، نه تنها همسو با تعالیم دینى است، بلکه از راه کارهاى دین براى پیراستن مردم و حاکمان مسلمان از آلودگى هاست؛ زیرا به حتم، مردمى که خود را باور کنند و براى خود، پیشینه و اعتبار بسیار ببینند، دیرتر و سخت تر به گناه ها و خوارى ها تن مى دهند.

خودباورى شخصى
جدا از باورهاى زندگى ساز به خودِ انسانى، ملّى و دینى، هر کس در قلمرو شخصى و شخصیتى خویش ـ با تمام ویژگى هایى که او را از دیگران جدا مى سازد ـ ، توانایى ها، استعدادها و ظرفیت هاى خاصّى دارد که باید آنها را بشناسد، استخراج کند و به کار گیرد و با باورمندى به عظمت آنها، ضعف ها، کمبودها و شکست هایش را جبران سازد. این خودباورى، باید ریشه ناامیدى را برکَنَد، ناتوانى هاى خیالى را از پندار انسان برگیرد و نشاط و شور بیافریند.
این خودباورى، باید بنیان سست اندیشى و وابستگى بى جهت به دیگران را از بین ببرد و شخص را به استقلال در اندیشه و تلاش، وادارد و رهاوردهایى از این دست دارد:

1.    از اتّکاى بى جهت به این و آن، جلوگیرى مى کند؛
   2. یأس و ناامیدى را مى زداید؛
3.    خودباختگى، خودناشناسى و خودکم بینى را از بین مى بَرد؛
   4. اراده را توانمند مى سازد؛
   5. به انسان، شجاعت اقدام هاى بزرگ مى دهد.
گفتنى است که این خودباورى، در طول اعتماد، توکّل وتفویض به خداوند متعال و جزئى از آن و از جنس آن است، نه در عرض آن و رویاروى آن. در بینش اسلامى، نیروها و عظمت هاى شخصى، مستقل و قائم به ذات نیستند؛ بلکه برآمده از کانون قدرت آفرین الهى اند؛ حتّى اعتماد به خداوند و توکّل و تفویض، ممکن است براى بهره ورى بهینه از این نیروهاى شخصى و گوهرهاى نهفته در جان آدمى باشند
.


کلمات کلیدی : مقاله درمورد جوان موفقیت وعوامل آن ,بزهکاری,اعتماد به نفس,خودباوریِ دینی,خودباوری ملّی,خودباوری شخصی,آفت های خودباوری شخصی,نقص های جسمی,کمد? برای پشتیبانی و خرید فایل به سایت اصلی فروشنده مراجعه بفرمائید:

لینک دریافت فایل از سایت اصلی



لینک منبع :لینک فایل مقاله درمورد جوان موفقیت وعوامل آن

لینک مستقیم فایل دانلود تحقیق درباره جوان، موفقیت و عوامل آن |ام آی mihan.xteach.ir/fs/.../دانلود-تحقیق-درباره-جوان،-موفقیت-و-عوامل-آن-‏ - ذخیره شده با سلام و خیر مقدم،در این پست توضیحات فایل تعداد صفحات:22نوع فایل: word ( قابل ویرایش)لینک دانلود پایین صفحه جوان موفقیت وعوامل آن بزهکاری بزهکارى ... [PDF] عوامل موفقیت جوان از منظر روانشناسی و منابع اسالمی چکیده کلیدواژه : ensani.ir/fa/article/download/227977‏ - ذخیره شده این مقاله با رویکرد تحقیقی به جوانی و اهمیت جوانی و عوامل موفقیت جوانان، از دیدگاه ... عقیده ما راجع به موفقیت باید به عقایدمان راجع به برتری،. رضایت خاطر و خوشبختی ..... روان شناس آمریکایی 40هانری لینک خداوند و در سایه عظمت خداوند حاصل شده است. دانلود رایگان جدیدترین مقالات ترجمه شده فارسی با فرمت pdf - ترجمه فا https://tarjomefa.com/لیست-مقالات-انگلیسی-با-ترجمه-رایگان-برای-دانلود‏ - ذخیره شده برای مشاهده جزئیات، و دانلود رایگان مقاله انگلیسی به همراه ترجمه روی آن کلیک نمائید . ... مطالعه ای اکتشافی در مورد اتخاذ، کاربرد و اثرات تکنولوژی حسابرسی مستمر در ... اثر بهبود خدمات بر حس عدالت، رضایت و قصد تبلیغات شفاهی مشتری بر سایت های ... بررسی عوامل موثر بر موفقیت بازار یا شکست بازار در زمینه سرویس های فناوری ... دانلود تحقیق درباره جوان، موفقیت و عوامل آن – پراکسی مقاله tourantalya-linktrip.ir/.../دانلود-تحقیق-درباره-جوان،-موفقیت-و-عوا/‏ - ذخیره شده تعداد صفحات:22 نوع فایل: word (قابل ویرایش) لینک دانلود پایین صفحه جوان موفقیت وعوامل آن بزهکاری بزهکارى نوجوانان و جوانان یکى از مقوله‌هاى مهم در حوزه مسائل ... مقاله شادی و نشاط در سبک زندگی جوانان - سیویلیکا https://www.civilica.com/Paper-ICPCL01-ICPCL01_321=شادی-و-نشاط-در-سبک-زندگی-جوانان.html‏ - ذخیره شده حجم فایل: ۱۹۴.۵۳ کیلوبایت (فایل این مقاله در ۱۳ صفحه با فرمت PDF قابل دریافت ... با توجه به ویژگی های دوران جوانی، با وجود دو دسته از عوامل درونی(درک توحید، توبه و ....) و بیرونی (شناخت بهتر از سختى ها، شناخت هدف در زندگی، آشنایی با راه های موفقیت و. ... این لینک همیشه ثابت است و به عنوان سند ثبت مقاله در مرجع سیویلیکا مورد ... تحقیق درباره جوان موفقیت وعوامل آن 20 ص – upload - ideru مقاله upload.iderutconf.ir/تحقیق-درباره-جوان-موفقیت-وعوامل-آن-20-ص/‏ - ذخیره شده تحقیق درباره جوان موفقیت وعوامل آن 20 ص. لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات: 22 جوان موفقیت وعوامل آن ... تصاویر برای لینک فایل مقاله در مورد جوان موفقیت و عوامل آن دانلود تحقیق درباره جوان، موفقیت و عوامل آن – archive sedayepooya.ir/archive/دانلود-تحقیق-درباره-جوان،-موفقیت-و-عوا/‏ - ذخیره شده تعداد صفحات:22 نوع فایل: word (قابل ویرایش) لینک دانلود پایین صفحه جوان موفقیت وعوامل آن بزهکاری بزهکارى نوجوانان و جوانان یکى از مقوله‌هاى مهم در حوزه مسائل ... دانلود مقاله در مورد علل گرایش جوانان و نوجوانان به سوء مصرف ... - شهر دیتا https://www.shahredata.com/.../علل-گرایش-جوانان-و-نوجوانان-به-سوء-مصرف-مواد-اعتیاد-آور‏ - ذخیره شده دانلود مقاله ، مقاله رایگان ، سایت مقاله و کتاب روانشناسی ، دانلود مقاله علل گرایش جوانان و نوجوانان به سوء مصرف مواد ... بیشترین لذت اعتیاد جوان در ایران دو عامل کنجکاوی و کسب لذت است. ... با آرزوی موفقیت روز افزون ... دانلود مقاله در مورد عوامل گرایش جوانان به اعتیاد از سری مقالات روانشناسی ما اگر بخواهیم در مورد مساله ی اعتیاد یک دید ... جوان - khamenei.ir farsi.khamenei.ir/speech-content?id=7684‏ - ذخیره شده - مشابه 2 آگوست 2009 ... منتخبی از بیانات رهبر معظم انقلاب در مورد «جوان» ... جوانها بدانند که متأسفانه یأس به روح جوان زودتر راه پیدا می‌کند؛ همچنان که امید این‌گونه است. اسرار ذهن | مهدی عابدینی|قانون جذب|موفقیت|مثبت اندیشی|NLP|ان ال پی https://asrarezehn.com/‏ - ذخیره شده امواج مغزی،موفقیت فردی ، رشد شخصی،خود هیپنوتیزم،موفقیت فردی ، رشد شخصی، هیپنوتیزم،اسرار ذهن،فایل صوتی،تکنیک های ذهنی،هدفون استریو،مقالات تخصصی. 20 کتاب روانشناسی موفقیت که حتما باید بخوانید | خانه ان ال پی ایران https://tehrannlp.com/20-کتاب-روانشناسی-موفقیت-حتما-بخوانید/‏ 21 فوریه 2018 ... در این لیست بهترین کتاب های ایران و دنیا در روانشناسی موفقیت و ... دانلود کتاب زمانی برای تغییر ... فردی که در جوانی تصمیمی سازنده گرفت به یکی از گرانترین مشاوران ... او اعتقاد دارد در مدارس به ما گفته می شود درس بخوانید اما در مورد پول و ... مالی و ریسک کردن و دوری از تنبلی و غرور را از عوامل موفقیت خود می داند. بهترین کتاب های روانشناسی و موفقیت دنیا کدام اند؟ - علی محمدیان https://alimohammadian.com/best-book/‏ - ذخیره شده 26 ا کتبر 2017 ... برای دانلود خلاصه کتاب آیین دوست یابی روی لینک زیر کلیک کنید: ... را به مدت بیش از۲۰ سال صرف مطالعه و تحقیق در مورد افراد موفق تاریخ می کند و با ۵۰۰ ... کتاب های موفقیت می پردازد و کتاب ها و مقالات ۲۰۰ سال گذشته را بررسی می کند و .... داستان چوپان جوانی که به دنبال رویای شخصی خودش میرود و پس از شکست ... 6 دلیل مهم که قانون جذب و مثبت اندیشی شما را بدبخت می‌کنند | نوین https://www.novin.com/blog/law-of-attraction-review/‏ - ذخیره شده رتبه: ۴٫۵ - ۴۱۳ رأی 18 فوریه 2018 ... سئو و بهینه سازی سایت ... اما چیزی که من در این مقاله به آن می‌پردازم فیلم و کتاب راز و قانون جذب است. .... در این قانون چالش‌ها به عنوان عوامل منفی و بازدارنده شناخته می‌شوند . ...... در ضمن توصیه می کنم فایل های صوتی تکنیک های موفقیت دکتر شاهین ...... و از مثبت بینی حرف میزنید خیلی خوبه یه خانم جوان ایرانی داره روی ... چگونه پولدار شویم: 8 روش هوشمندانه و موثر برای پولدار شدن در ایران https://www.bourseiness.com/.../5-smart-and-effective-ways-to-get-rich‏ - ذخیره شده رتبه: ۴٫۶ - بازبینی توسط شجاع‌الدین جهاندیده 28 جولای 2017 ... در دهه‌های پیش اگر کسی در جوانی پولدار می‌شد بسیاری از افراد تعجب می‌کردند. ... هرکس بیشتر بیاموزد، شانس موفقیت خود را رقم می‌زند و اینترنت نقش ... عوامل و رویکردهای فراوانی برای کسب ثروت وجود دارد و ما اینجاییم تا در مورد ... در ادامه این مطلب از سایت بورسینس، چند مورد از راه‌های پولدارشدن را با هم بررسی می‌کنیم. همه چیز درباره ترس از ازدواج؛ از دلایل تا راهکار‌های مقابله با آن! - YJC https://www.yjc.ir/.../همه-چیز-درباره-ترس-از-ازدواج-از-دلایل-تا-راهکار‌های-مقابله-با-آن‏ - ذخیره شده 14 جولای 2018 ... در همین راستا باشگاه خبرنگاران جوان قصد دارد تا شما را با دلایل و راهکار‌های .... با رد کردن پیشنهاد ازدواج شانس موفقیت در آن را به طور کل از دست بدهند. دانلود رایگان فایل های PDF - درج آگهی رایگان https://kafeniaz.com/download/2/فایل-های-pdf-دانلود-رایگان‏ - ذخیره شده دانلود رایگان فایل های PDF. واقعیت ها درباره سایت علی بابا چیست؟ ... کسانی که ذهنیت موفقیت دارند، موفق می‌شوند; چرا در کسب و کارمان موفق نمی‌شویم؟ ... چگونه کارمندان به یک مدیر جوان احترام بگذارند؟ ... عوامل از دست دادن مشتریان; شکست دادن ترس‌هایی که در زندگی وجود دارد; کمک کردن به دیده شدن کسب و کار; رعایت نکردن این 8 نکته در ... فراترکیب عوامل موفقیت تجاری‌سازی محصولات با فناوری پیشرفته www.nowavari.ir/article_46945.html‏ - ذخیره شده درنهایت عوامل موفقیت در 3 بعد اصلی (فردی، سازمانی و عوامل محیطی)، 19 مولفه (فردی ذهن ... با فناوری پیشرفته در پایگاه‌های علمی معتبر داخلی و خارجی، تعداد 118 مقاله در این ... With comprehensive studies have been done about success factors for .... in Improving Industry Science Links, Research Policy, Volume 34, pp.321-342. خودارضایی - آموزش ترک خودارضایی در پسران و دختران (ویدیو) - مس به طلا https://mesbetala.com/stop-mas-t-ur-bation-course/‏ 4 جولای 2016 ... در بخش‌های بعدی این مقاله بیشتر در مورد خود ارضایی پسران و دختران صحبت خواهیم کرد. .... اگر به وجود شیطان در جهان هستی اعتقاد ندارید، توصیه می‌کنم حتما فایل .... که مغز و سیستم تحریک جنسی وی، فقط به عوامل تحریک زای مبتنی بر شهوت ..... خودارضایی با شیزوفرنی ( جنون جوانی) ارتباط دارد لینک مقاله و لینک ... شمخانی و رحیم صفوی:30سال دروغهای سران رژیم درباره بنی صدررا پنبه ... ► 6:26https://vimeo.com/35037633 13 ژانویه 2012 - 6 دقیقه Banisadr 1980= خیانتکار و خدمتگزار در جنگ 8 ساله؛ مجموعه اطلاعات و تحلیل های مربوط به تداوم جنگ و نقش های متنوع مافیای خشونت موجود در روزنامه ... عوامل موفقیت و شکست پروژه های IT در سازمانها – نانو فایل nanotour.ir/عوامل-موفقیت-و-شکست-پروژه-های-it-در-سازما/‏ - ذخیره شده IT, پروژه, دانلود عوامل موفقیت و شکست پروژه های IT در سازمانها, در, سازمانها, ... لینک دانلود و خرید پایین توضیحاتدسته بندی : ووردنوع فایل : word (..doc) ( قابل ... درمورد تغذیه در سنین بلوغ ونوجوانی, دلایل عمده آسیب پذیری تغذیه در نو جوانی, رشد قدی, ... این 12 موزیک انگیزشی در طول هفته روحیه شما را به سقف می چسبانند ! https://sookhtejet.com/12-موزیک-انگیزشی-طول-هفته-روحیه-شم/‏ - ذخیره شده رتبه: ۱۰۱۰ - بازبینی توسط مصطفی ولی پور 21 آگوست 2017 ... SookhteJet.ir - انگیزشی ترین وبسایت برای جوان موفق ... در این مقاله میخواهیم گلچینی از بهترین های موزیک‌ انگیزشی ایرانی را که ... موفقیت یک انتخابه از هومن جاوید – لینک دانلود ... پیش‌ تر در مقاله‌ «دنیای زیرزمینی ذهن» به صورت مفصل درمورد ذهن ... یکی از مهم‌ترین عواملی که می‌تواند باعث شود این علف های هرز (افکار ... محمود بشاش https://www.mahmoodbashash.com/‏ - ذخیره شده احتمالا شما در مورد اهمیت وب سایت در موفقیت یک کسب و کار در فضای آنلاین خیلی شنیده اید و بعید می دانم مطلبی در مورد عوامل مهم موفقیت در فضای دیجیتال وجود داشته باشد ... هایی که به کارآفرین ها در این مقاله داده ام یک جورایی خودم را هم مورد خطاب قرار می دهد. ... امروزه تعداد کسانی که می خواهند کارآفرین شوند رو به رشد است و تقربا هر جوانی ... قانون جذب عشق چیست؟ - سایت راز موفقیت https://razemovafaghiat.com/how-to-absorb-relationship‏ - ذخیره شده دانلود فایل صوتی مقاله چگونه با قانون جذب عشق به عشقمان برسیم؟ ... آیا شما نیز به دنبال این هستید که فرد مورد علاقه و یا همسر دلخواه خود را با قانون جذب ... متاسفانه بیشتر افراد حتی در سنین جوانی و بعداز آن هم توانایی شناخت ویژگی های .... احتمال انتخاب و جذب فرد مناسب در این روش نزدیک به 100% است و چندان عوامل خارجی دخیل نیست. پایگاه تامین منابع علمی مگاپیپر https://megapaper.ir/‏ - ذخیره شده - مشابه مگاپیپر - دسترسی سریع و آسان به کلیه منابع دیجیتال (کتاب،پایان نامه و مقالات دیجیتال) ... و هشتصد پایگاه انجام می دهد، که عمده ترین پایگاه های مورد تقاضا تاکنون موارد زیر ..... با گذشت چندین سال از ارائه خدمات تامین منابع پایگاه مگاپیپر و موفقیت های ... منابع برخی پایگاهها گاهی بصورت صرفا متنی (Text) و بدون لینک Pdf است ... اختلال وسواس فکری و عملی (OCD)، علائم و درمان آن | چطور https://www.chetor.com/16626-علائم-راه‌-های-درمان-وسواس-فکری-عملی/‏ - ذخیره شده رتبه: ۹۵% - ۶۹۱ نقد در حالی که شروع اختلال وسواس فکری-عملی معمولا در نوجوانی یا جوانی است، گاهی اوقات، ... همانطور که در ابتدای مقاله گفتیم، اختلال وسواس فکری-عملی (OCD)، همانند ... بررسی عوامل حیاتی موفقیت در استارت آپ های ... - جزئیات پایان نامه https://thesis2.ut.ac.ir/thesis/UTCatalog/.../ThesisBrief.aspx?...‏ - ذخیره شده شما می‌توانید نظرها و پیشنهادهای خود و یا اشکال‌های سایت را به نشانی زیر ارسال کنید ... عنوان (عنوانها):, بررسی عوامل حیاتی موفقیت در استارت آپ های مبتنی بر وب ... های مختلف ازجمله مباحثی است که به‌ طور گسترده در سرتاسر جهان مورد توجه قرارگرفته است. ... در سال های اخیر در کشور ایران نیز با توجه به وجود ظرفیت جوان و تحصیل‌کرده، ... گزارش درمان موفقیت آمیز و بارداری طبیعی یک مورد ازدواج به وصال ... www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=56677‏ دانلود رایگان متن کامل مقاله علمی پژوهشی گزارش درمان موفقیت آمیز و بارداری طبیعی ... عوامل مختلفی به عنوان عامل بروز آن معرفی شده است که شایعترین آنها فاکتورهای ... رشد شخصی چیست - عوامل رشد فردی | 2 برابر www.2barabar.com/roshde-shakhsi/‏ - ذخیره شده - مشابه تمایز داشتن از دیگران خیلی زود در مورد افرادی که به رشدشان اهمیت می‌دهند، مشهود می‌شود . ... ما در این سایت هدفمان رشد و بهبود عملکرد فردی است، لذا پیشنهاد می‌کنم مقالات لینک شده ... و خم ایجاد تغییر و رشد و تعالی، ثابت قدم ماندن یک شرط مهم در موفقیت است. ... یک دوره طلایی وجود دارد و آن هم نوجوانی و جوانی است، ولی نه به این معنا که در دوره‌های ... لینک مستقیم دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق عوامل موثر در ... lk61.xlesson.ir/nef/8006/html‏ - ذخیره شده جوینده گرامی در این پست شما فایل با عنوان دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق دانلود ... پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه .... شما پس از خرید (مبانی نظری و پیشینه نظری عوامل موثر در موفقیت مدیران) سریعآ لینک دانلود در ... بررسی عوامل موثر بر میزان مهریه در میان زوجین جوان(18 تا 35 سال) بررسی عوامل جامعه ...
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.