لینک فایل مقاله درباره ساختمان سازی -49 صفحه

مشخصات فایل

عنوان: ساختمان سازی

قالب بندی: word

تعداد صفحات:49

 

محتویات

مقدمه

شرح مختصری از فرایند تولیدی یا خدماتی

آیین نامه

مراحل مختلف ساختن یک ساختمان

تاریخ چه مصرف فولاد در بتن

انواع فولادهای مصرفی در بتون

حفاظت در انبار کردن میلگرد های فلزی

  حد اکثر قطر زنگ زدگی میلگرد ها

قالبهای دیوار

وسایل انتقال بتن د رکارگاه

فوند اسیون

انواع شالوده ها

پوشش بتن میلگرد ها

پی های صفحه ای

تعریف ستون و عملکرد آن

انواع ستون از نظر شکل و مقطع

وظایف تنگ در ستون

تقاطع تیر و ستون

میلگرد گذاری شناژ قائم

نحوه اجرای شناژ قائم

تیر بتون مسلح

سقف بتون مسلح

سقفهای تیرچه بلوک

حداقل ضخامت سقف با فولاد آجدار

دال یکطرفه ممتد

دالهای دو طرفه و موارد کاربرد آن

سقفهای مجوف

عملکرد تیرچه بلوک

میلگرد های ممان منفی در سقفهای تیرچه بلوکی

آرماتورهای گذاری گوشه ها

دیوار های غیر باردار

 دیوارهای برشی

برای تحکیم  بتن بوسیله ارتعاش موارد زیر ضروری است

عمل آوردن

بتن در هوای گرم

آزمون آموخته ها  ، نتایج و پیشنهادات

تناسبات آماده

سیستم‌های تنظیم تناسب

انواع تناسبات

خطوط نظام دهنده

شیوه های ستوان سازی

تئوری‌های رنسانس

مدولر

کن

تناسبات انسانی

مقیاس

مقیاس انسانی

شک و ترتیب باز شوها

تئاتر اسکن

 

 

 

مقدمه:

در قرون اخیر که رشد جمعیت در دنیا به طور چشمگیری رو بر ازدیاد نهاد و بشر از لحاظ علمی و فنی مشکلات بسیاری را حل نمود در ساختن مسکن نیز مانند سایرموضوعات تحولات عمده ای به وجود آورد و دیگر ساختن خانه های تک واحدی جوابگوی احتیاجات جوامع شرق نبوده و بهمین علت سیستم خانه سازی به کلی دگرگون شده و استفاده از مصالح مقاوم نیز مانند فولاد و سیمان در ساختمان رایج گردید و در اثر دسترسی به این مصالح و امکانات دیگر گسترش شهرها از حالت افقی به عمودی تبدیل شد و امر آپارتمان سازی در ساختمان های چندین طبقه متداول گردید .

برای احداث ساختمان و ابنیه در مدت کوتاه استفاده از بتن پیش ساخته بسیار حائز اهمیت است تمامی ساختمانهای ائم از ساختمانهای صنعتی پارکینگها ساختمانهای تجاری ، مجتمع های مسکونی ، هتلها ، مدارس ، مراکز تفریحی پلها و انواع سازه های دیگر را می توان با استفاده از بتن پیش ساخته احداث نمود محاسنی که توسط طرفداران این روش ساخت مطرح می شود قسمتی به پیش ساختگی قسمتی به پیش تنیدگی و قسمتی نیز به بتنی بودن آن مربوط می شود روشهای پیش ساخته فشرده نمودن جدول زمانی اجراء پروژه کاهش مدت زمان ساخت را میسر می سازد. 

شرح مختصری از فرایند تولیدی یا خدماتی:

اجرای طرحهای ساختمانی  صدها  جزئیات فنی و ساختمانی و روابط پیچیده چند جانبه بین صاحب کار ، کار فرما، مجری طرح ،طراح، مجری ، ناظر، پیمانکار جز سازندگان مصالح و لوازم و فروشندگان آنها ، تولید کنندگان ، فروشندگان و اجاره دهندگان تجهیزات ، نیروی انسانی ، نهادهای مدیریت شهری و ادارات دولتی را شامل می شود.

اجرای طرحهای ساختمانی ممکن است به یکی از روشهای زیر انجام می پذیرد:

-امانی :که صاحب کار یا قائم مقام او (کارفرما یا مجری طرح) راسا عملیات اجرایی را مدیریت می کنند.

-مدیریت اجرا : که صاحبکار شخصی را از طرف خود مامور اجرایی پروژه می نماید

-پیمانکاران جز : که در آن صاحبان کار هر قسمت  از پروژه را به پیمانکاران خاصی تحویل می دهند 

 -پیمانکاران  کلی : کل پروژه به یک شرکت پیمانکاری برای اجرای تحویل داده می شود.

در کلیه روشهای فوق ، فرض بر این است که در طرح از پیش آماده شده ای برا اجرا وجود دارد . امروزه برای صرفه جویی کردن در زمان روشهای دیگری برای اجرا ی ساختمان  ما ابداع و به کار گرفته شده اند که اجازه می دهند همزمان با تهیه طرح کار اجرا نیز آغاز و پیش  برده شود . از جمله این روشها ،روش اجرای سریع و روش طرح و ساخت یا طرح و اجرا را می توان نام برد .

پیمانهای اجرایی اشکال مختلف دارد که متداولترین آنها به شرح زیر است.

1-پیمانهای سر جمع

2-پیمانهای مبتنی بر فهرست آمارها

3-پیمانهای در صد هزینه

صاحبکار شخصی است حقیقی یا حقوقی که طرح متعلق به او می باشد.

کار فرما یا مجری طرح شخصی است حقوقی یا حقیقی که صاحبکار تمام  یا بخشی از اختیارات خود را برای اجرا به او سپرده است .

مدیر اجرایی شخصی است حقیقی یا حقوقی که سازماندهی عملیات اجرائی به عهده او واگذار میگردد .

پیمانکار شخصی است حقیقی یا حقوقی که انجام خدمات مشخصی را تحت شرایط فنی و مالی معین در مدت زمان معلوم به عهده میگیرد .

الف) موقعیت رشته ساختمان های بتنی یا بررسی جزئیات سازمانی رشته

مزایای ساختمانهای بتنی:

ساختمانهای بتنی به علل زیر مورد توجه مهندسین و شهر سازان قرار گرفته و روز به روز در حال توسعه است .

1-ماده اصل بتن که شن و ماسه می باشد تقریباً در تمام نقاط کره زمین در حد وفور یافت می شود و روی این اصل امکان ساختن ساختمانهای بتنی را میسر می سازد .

2- ساختمانهای بتنی در مقابل عوامل جوی از ساختمانهای فلزی مقاوم تر بوده و در نتیجه نسبت به ساختمانهای فلزی دارای عمر طولانی تر می باشد .

3- در مقابل آتش سوزی ساختمانهای بتنی نسبت به ساختمانهای فلزی مقاومتر می باشد

4- به علت شکل پذیری بتن که می تواند به هر شکلی که قالب آن تهیه می شود ساخته شود .ساختن ستون و پل به اشکال مختلف را میسر میسازد و به همین علت مهندسین معمار به این نوع ساختمانها توجه بیشتری می نماید

آیین نامه :

به علت پیشرفت ساختمانهای بتنی در اغلب کشورها ، آزمایشگاهها  و انستیتوهای بتن بطور مداوم مشغول آزمایشات مکرر روی انواع و اقسام سازه های بتنی میباشد که نتیجه این آزمایشات به صورت نشریه های به نام آئین نامه بتن در دسترس عموم مهندسین قرار می گیرد و در کشور ما  هم موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی نشریه هایی در این مورد انتشار داده است که در نوشته های این بخش  اغلب با توجه به آیین نامه مذکور تهیه گردیده.

 شناخت از مسائل اولیه کارگاه  و تجهیز کارگاه

بطور کلی در هر کارگاه ساختمانی بررسی نکاتی چند قبل از شروع هر گونه عملیات لازم و ضروریست و این بررسی به پیشرفت بعدی کار و در نتیجه پایین آوردن هزینه طرح کمک خواهد کرد .

اصولا بررسی مقدماتی یک کارگاه قبل از هرگونه عملیات اجرائی دارای اهمیت زیادیست . این بررسی را می توان به مراحل مختلف زیر تقسیم کرد

 

مراحل مختلف ساختن یک ساختمان

1) بازدید زمین :

قبل از شروع هر نوع عملیات ساختمانی باید زمین محل ساختمان بازدید شده و وضعیت و فاصله آن نسبت به خیابانها و جاده ها اطراف مورد بررسی قرار گیرد و همچنین پستی ویلندی زمین با توجه به نقشه ساختمان موردبازدید قرار گرفته در صورتیکه ساختمان بزرگ باشد پستی و بلندی و سایر عوارض زمین می باید بوسیله مهندسین نقشه بردار تعیین گردد و همچنین باید محل چاه های فاضلآب  و چاه آبهای قدیمی و مسیر قنات های قدیمی که ممکن است در هر زمینی موجود باشد تعیین شده و محل آن نسبت به پی سازی مشخص گردد و در صورت لزوم می باید این چاه با بتون و یا شفته پر شود و محل احداث ساختمان نسبت به زمین تعیین شده و نسبت به ریشه کنی ( کندن ریشه های نباتی که ممکن است در زمین روئیده باشد ) آن محل اقدام شود و خاکهای اضافی به بیرون حمل گردد و بالاخره باید شکل هندسی زمین و زوایای آن کاملا معلوم شده و با نقشه ساختمان مطابقت داده شود .

2) پیاده کردن نقشه

 پس از بازدید محل وریشه کنی اولین قدم در ساختن یک ساختمان پیاده کرده نقشه           می باشد .منظور از پیاده کردن نقشه یعنی انتقال نقشه ساختمان از روی کاغذ برروی زمین بابعاد اصلی (یک به یک ). بطوریکه محل دقیق پی ها وستونها ودیوارها و زیرزمین ها وعرض پی های روی زمین بخوبی مشخص باشد وهمزمان با ریشه کنی وبازدید محل باید قسمتهای مختلف  نقشه ساختمان مخصوصا نقشه پی کنی کاملا موردمطالعه قرار گرفته بطوریکه در هیچ قسمت نقطه ابهامی باقی نماند .وبعد اقدام به پیاده کردن نقشه بشود . باید سعی شود حتما در موقع پیاده کردن نقشه از نقشه پی کنی استفاده گردد . برای پیاده کردن نقشه ساختمان های مهم معمولا از دوربین نقشه برداری استفاده می شود . ولی برای پیاده کردن نقشه ساختمان معمولی و کوچک از متر وریسمان بنائی که به آن ریسمان کار هم می گویند استفاده می گردد .برای پیاده کردن نقشه با متر وریسمان کار ابتدا باید محل کلی ساختمان را روی زمین مشخص نموده وبعد با کشیدن ریسمان در یکی از امتدادهای تعیین شده وریختن گچ یکی از خطوط اصلی ساختمان راتعیین می نمائیم.

وبعد خط دیگر ساختمان را معمولا عمود برخط دیگر می باشد با استفاده از خاصیت قضیه فیثاغورث (درمثلث های قائم الزاویه مجذور وتر مساوی است با مجموع مجذورات دوضلع دیگر ) رسم می نمائیم . معمولا در سطح بنائی استفاده از این روش را 3و 4و 5 می گویند . زیرا در این طریق معمولا اضلاع مثلث 3متر و4متر و وتر مثلث 5 متراست . و برای مکانهای کوچکتر ویا بزرگتر می توان از مضربهای این اعداد استفاده نمود . مانند 30 و40 و50 سانتیمتر و یا 6متر و 8متر و10 متر. ممکن است به علت قناس بودن زمین دو خط کناری نقشه برهم عمود نباشد . در این صورت یکی از خطوط میانی نقشه را که حتما برخط اول عمود است انتخاب و رسم می نمائیم . ممکن است برای عمود کردن خطوط از گونیای بنائی استفاده نمود . دراین صورت دقت کار کمتر می باشد .در موقع پیاده کردن نقشه برای جلوگیری از جمع شدن خطاها بهتر است اندازه ها را همیشه از یک نقطه اصلی که آن را مبداء می نامیم حساب نموده وروی زمین منتقل نمائیم . برای مثال اگر بخواهیم از نقطه A دو اندازه 3 متر و 4 متر را روی امتداد Ax تعیین نمائیم بهتر است ابتدا از نقطه A طول 3 متر جدا نموده تا نقطه B بدست آید . آنگاه دوباره از نقطه A طول 7 متر را ( مجموع دو اندازه )جدا نمائیم تا نقطه C بدست آید . برای سایر اندازه ها نیز همیشه باید از نقطه A اندازه بگیریم .

 رپر : با توجه به اینکه هر نقطه از ساختمان نسبت به سطح زمین دارای ارتفاع معینی       می باشد که باید در طول مدت اجرا در هر زمان قابل کنترل باشد  . برای جلوگیری ازاین موضوع یک قطعه بتنی با ابعاد دلخواه ( مثلا 40 در 40 با ارتفاع 20 سانتیمتر ) در نقطه ای دورتر از محل ساختمان میسازند بطوریکه در موقع گود برداری ویا پی کنی با آن آسیب نرسد ودر طول مدت ساختمان تمام ارتفاعات را با آن می سنجند باین قطعه بتنی اصطلاحا رپر می گویند در بعضی ساختمانهای کوچکتر روی اولین قسمتی که ساخته می شود ( مانند اولین ستون ) علامتی می گذارند وبقیه ارتفاعات را نسبت به آن می سنجند.

3-گود برداری

بعد ازپیاده کردن نقشه وکنترل آن درصورت لزوم اقدام به گودبردار می نمایند . گودبرداری برای آن قسمت ازساختمان انجام میشود که درطبقات پائین تراز کف طبیعی زمین ساخته میشود ، مانند موتورخانه ها و انباره و پارکینگ ها وغیره . درموقع گودبردا ری چنانچه محل گودبرداری بزرگ نباشد ازوسائل عمومی مانند بیل و کلنگ و فرقون ( چر خ دستی ) استفاده می گردد . برای این کار تا عمق معینی که عمل پرتاب خاک بابیل به بالا امکان پذیر است (مثلا 2 متر ) عمل گودبرداری را ادامه میدهند وبعد از آن پله ای ایجاد نموده و خاک حاصله ازعمق پائین تراز را روی پله ایجاد شده ریخته و از روی پله دوباره به خارج منتقل می نمایند .


کلمات کلیدی : مقاله درباره ساختمان سازی,شرح مختصری از فرایند تولیدی یا خدماتی,مراحل مختلف ساختن یک ساختمان,تاریخ چه مصرف فولاد در بتن,انواع فولادهای مصرف برای پشتیبانی و خرید فایل به سایت اصلی فروشنده مراجعه بفرمائید:

لینک دریافت فایل از سایت اصلی



لینک منبع :لینک فایل مقاله درباره ساختمان سازی -49 صفحه

لینک مستقیم فایل تحقیق درباره ساختمان سازی|ام ایی me.xteach.ir/fs/1851544/تحقیق-درباره-ساختمان-سازی‏ - ذخیره شده لینک دانلود پایین صفحه ساختِمان سازه&. ... با سلام و خیر مقدم،در این پست توضیحات فایل تحقیق درباره ساختمان سازی قابل رویت می باشد برای دانلود به ادامه مطلب ... لینک فایل مقاله در مورد ساختمان سازی - xuni.ir kiloo.xuni.ir/fs/596503/مقاله-در-مورد-ساختمان-سازی‏ - ذخیره شده دوست گرامی،در این پست توضیحات در مورد لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب* فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت) تعداد صفحه: 13ساختمان سازیساختِمان ... مقاله درباره اصول و مقررات ساختمان سازی – لینک مقاله groupfarsi.ir/مقاله-درباره-اصول-و-مقررات-ساختمان-ساز/‏ - ذخیره شده بازدید کننده عزیز میتوانید فایل مربوط به مقاله درباره اصول و مقررات ساختمان سازی را ... فایل: word (قابل ویرایش و آماده پرینت) تعداد صفحات:37 مقدمه ساختمان سازی ... های مختلف 19 صفحه ورد در دسته بندی عمومی و آزاد بازدید کننده عزیز میتوانید فایل ... پاورپوینت تعمیر و مقاوم سازی ساختمان های بنایی – export - mizban مقاله html.mizbang.ir/.../پاورپوینت-تعمیر-و-مقاوم-سازی-ساختمان-ه/‏ - ذخیره شده دانلود تعمیر و مقاوم سازی ساختمان های بنایی,تحقیق تعمیر و مقاوم سازی ساختمان های ... 15 صفحه تعمیر و مقاوم سازی ساختمان های بنایی ساختمان های بنایی از مهمترین انواع ... مقاله درباره ساختمان فلزی لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل ... دانلود مقاله پیرامون روانشناسی ورزش (فرمت فایل word ورد )تعداد ... seo-websites.ir/software/دانلود-مقاله-پیرامون-روانشناسی-ورزش-ف/‏ - ذخیره شده ... مقاله پیرامون روانشناسی ورزش (فرمت فایل word ورد )تعداد صفحات160 صفحه را مشاهده و در ... دانلود حریق در ساختمان ها,تحقیق حریق در ساختمان ها,مقاله حریق در ساختمان ها,حریق ... تحقیق درباره پرتو درمانی لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word و ... پایدار سازی کاربر عزیز میتوانید مشخصات فایل مقاله پایدار سازی و… لینک فایل دانلود مقاله انواع ساختمان و روش های مقاوم سازی ساختمان ها ... dl8.blogsky.com/1398/04/19/post-15970/‏ - ذخیره شده 10 جولای 2019 ... چرا که در بعضی مواقع، اشتباه در تعمیر ساختمان خسارت مالی و جانی جبران ... روش های مقاوم سازی ساختمان های بنایی. منابع. 29 صفحه. دریافت فایل. نحوه ثبت نام و ارسال مقاله www.mph.dpcongress.ir/fa/page.php?rid=42‏ صفحه اصلی; درباره همایش ... پس از این مرحله، ایمیلی حاوی لینک فعالسازی برای شما ارسال می گردد. ... با کلیک بر روی لینک فعالسازی به سایت همایش بازگشته و وارد قسمت ورود به صفحه کنترل پنل ... هر مقاله می بایست شامل یک فایل چکیده مقاله و یک فایل اصل مقاله با فرمت zip باشد. ... نمایه سازی مقالات در مجلات معتبر بین المللی. مقاله ضرورت بهره گیری از فناوری های نوین ساختمانی - سیویلیکا https://www.civilica.com/Paper-SCT02-SCT02_011=ضرورت-بهره-گیری-از-فناوری-های-نوین-ساختمانی.html‏ - ذخیره شده رتبه: ۵ - ۳ رأی زبان مقاله: فارسی. حجم فایل: ۱.۴۷ مگابات (فایل این مقاله در ۱۶ صفحه با فرمت PDF قابل دریافت می باشد) ... فناوری های نوین، سیستم های ساختمانی، مصالح جدید، سبک سازی، مقاومت در برابر زلزله. کد مقاله/لینک ثابت به این مقاله. برای لینک دهی به این مقاله، می توانید از لینک زیر استفاده نمایید. این لینک .... اطلاعات بیشتر درباره COI. فایل ها - اولین جشنواره دانشجویی ایده های نوآورانه آموزشی sfimed.ir/fa/files.php‏ - ذخیره شده اطلاع رسانی > فایل ها >. ردیف, عنوان, دریافت فایل, لینک اصلی ... برای دریافت فایل زمانبندی ارایه پوسترها و سخنرانی‌ها و ملزومات آماده سازی پوستر روی لینک موجود در ... مدل‌سازی اطلاعات ساختمان - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/مدل‌سازی_اطلاعات_ساختمان‏ - ذخیره شده - مشابه امروزه مدل‌سازی اطلاعات ساختمان کاربرد گسترده‌ای از طراحی و ساخت تا بهره‌برداری و حتی ... این مقاله بدون اینکه قصد وارد شدن به مسائل فنی BIM را داشته باشد، سعی می‌کند تا یک .... باید اذعان داشت صنعت ساختمان‌سازی نیز، در این زمینه بسیار ذی‌نفع می‌باشد. .... در روش مخزن مرکزی فرض بر این است که تمام اطلاعات پروژه در یک فایل واحد ... دانلود فایل پاورپوینت درباره اهمیت و نقش جنگل ها - پارس پک fileset.freehost.io/wp/دانلود-فایل-پاورپوینت-درباره-اهمیت-و-ن/‏ - ذخیره شده 13 ژوئن 2019 ... پاورپوینت درباره اهمیت و نقش جنگل هافرمت فایل : power point (لینک دانلود پایین صفحه) تعداد اسلاید : 11 اسلاید اهمت و ن جنگل ... چوب درختان در ساختمان سازی > تولید وسایل چوبی و کاغذ مورد استفاده قرار میگیرد. ... ماشین آلات و تجهیزات · دانلود فایل سورس ماشین حساب · دانلود فایل دانلود تحقیق مالیات بر درآمد املاک ... پاورپوینت در مورد سیاست بین الملل، روابط بین الملل و سیاست خارجی ... edupconf.ir/پاورپوینت-در-مورد-سیاست-بین-الملل،-روا/‏ - ذخیره شده لینک دانلود و خرید پایین توضیحاتدسته بندی : پاورپوینتنوع فایل : powerpoint ... تحقیق در مورد کاربرد روش L1 تقریب در معادلات انتگرال تکین 20 ص ... بندی : ووردنوع فایل : word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )تعداد صفحه : 27 صفحه قسمتی… ... پاورپوینت در مورد کارگاه تخصصی بهینه سازی و صرفه جویی انرژی در ساختمان. سبک سازان سریع sss-co.ir/fa/‏ - ذخیره شده سبک سازان سریع حامی رسمی سومین نمایشگاه صنعتی سازی ... سومین نمایشگاه صنعتی سازی ساختمان و فناوری های نوین ساختمانی با حمایت مالی ... درباره سیستم JK :. انجمن بتن ایران: خانه ici.ir/‏ - ذخیره شده مقالات نشریه شماره 71 · بررسی زیست محیطی روسازی های بتنی اجرا شده در ایران · بررسی رفتار ساختمان¬های بلند بتن¬¬آرمه با سیستم قاب لوله¬ای با حذف ستون در ... آباکوس فایل | آموزش ABAQUS آباکوس abaqusfile.ir/‏ - ذخیره شده آموزش جامع مدل سازی و تحلیل دینامیک ارتعاشات در ABAQUS. آموزش جامع تحلیل اندرکنش خاک و سازه در ABAQUS. آموزش جامع مدل سازی و تحلیل سد در ABAQUS. فریم ورک چیست؟ چرا Framework ها فرشتگان برنامه نویسی هستند ... https://yadify.com/1342/what-is-framework/‏ - ذخیره شده رتبه: ۵ - بازبینی توسط مهدی خسروی 10 ژانویه 2019 ... انتقال یا ریدایرکت (Redirect) کاربر به صفحه دیگر با PHP ... در این مقاله و فیلم آموزشی بصورت کامل با مفهوم Framework ها آشنا میشویم و ... یا مثلا در ساختمان سازی ، اسکلت بندی ساختمان به عنوان یک قاب ... در ابتدای فایل index.php فایل دیتابیس خود را وارد (require_once) .... درباره نویسنده ... لینک کمپین. روزنامه رسمی جمهوری اسلامی ایران www.rrk.ir/‏ - ذخیره شده - مشابه جستجوی آگهی · دریافت فایل امضاء شده ... اصلاح مواد (۱۲) و (۱۶) اصلاحی اساسنامه سازمان مجری ساختمان ها و تأسیسات دولتی و عمومی... تصویب‌نامه ... قانون موافقتنامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری فنلاند درباره کمک و. ... صفحه اصلی · قوانین و ... همشهری آنلاین | Hamshahri Online https://www.hamshahrionline.ir/‏ - ذخیره شده آزاد سازی سهام عدالت در پیچ قانونی ... تصمیم به استخدام فارغ‌التحصیلان دکتری در قالب کارشناسان تحقیق و توسعه ... همشهری آنلانی: افشین قطبی با انتشار پستی در صفحه شخصی خود از بازگشت به چین و پذیرش مجدد هدایت .... اظهارات بولتون درباره حق غنی‌سازی ایران اعتبار حقوقی ندارد ... حریق در زیرزمین یک ساختمان در لاله‌زار ... نرم افزار حسابداری محک https://www.mahaksoft.com/‏ - ذخیره شده گروه نرم افزار محک ، تولید کننده نرم افزار های مالی و اداری برای اصناف شرکت ها و تولید کنندگان می باشد ، این مجموعه با بیش از 100 نماینده فعال در سراسر کشور. شرکت فناوری اطلاعات عصر پویا www.asrepooya.com/‏ - ذخیره شده - مشابه طراحی و پیاده سازی نرم افزارهای سفارشی، بانک های اطلاعاتی و اتوماسیون اداری، خدمات ارسال پیام .... نظر مشتریان درباره نرم افزارهای روابط عمومی شرکت عصر پویا ... نمناک namnak.com/‏ - ذخیره شده - مشابه نمناک | جدیدترین و بروز ترین مطالب در زمینه های خبر و بازیگران و فرهنگ و هنر و مقالات پزشکی و سبک زندگی و سرگرمی و بهداشت و تکنولوژی و دنیای مد. دانشگاه تهران https://ut.ac.ir/‏ - ذخیره شده درباره کرسی‌های یونسکو · شرایط ایجاد کرسی‌های یونسکو · فهرست کرسی‌های یونسکو در .... پس از هفت سال تلاش و تحقیق هشت رقم جدید انگور بی‌دانه حبه‌درشت به دست آوردند. .... دریافت فایل تقویم آموزشی ... افتتاح ساختمان دانشکده علوم دانشگاه تهران (۱۳۲۶) .... پردیس هنرهای‌ زیبا - نقاشی و مجسمه سازی, پردیس هنرهای‌ زیبا - دانشکده هنرهای ... 2017 - Film2Movie https://www.film2movie.ws/category/download-film/film.../2017/‏ - ذخیره شده 2017 - دانلود رایگان فیلم و سریال با لینک مستقیم - دانلود رایگان فیلم - دانلود فیلم ... صحبت های دانکن جونز درباره احتمال ساخت دنباله وارکرفت ... منتشر کننده فایل: Film2Movie ... اما در این میان با چالش سختی برای خارج شدن از ساختمان روبرو می‌شوند که آنها را در وضعیت .... صفحه 1 از 120 .... سئو و بهینه سازی توسط : فیلم تو مووی. مقاله قوانین ومقررات والیبال – SMS ARTICLE tajrobehtheater.ir/مقاله-قوانین-ومقررات-والیبال/‏ - ذخیره شده دانلود مقاله قوانین ومقررات والیبالقوانینقوانین ومقررات والیبالمقالهمقاله قوانین ومقررات والیبالوالیبالومقررات ... لینک دانلود و خرید پایین توضیحاتدسته بندی : ووردنوع فایل : word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )تعداد صفحه : 5 صفحه قسمتی از ... تحقیق در مورد آشنایی با ساختمان و عملکرد نیمه هادی دیود و ترانزیستور 35 ص. دانلود با لینک مستقیم فایل تحقیق در مورد اقدامات اولیه ساختمان سازی ... zgoldfile.ir/fs/614022/تحقیق-در-مورد-اقدامات-اولیه-ساختمان-سازی‏ - ذخیره شده لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب* فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت) تعداد صفحه: 14 فهرست مطالب:پی سازی در ساختمانهای فلزی :پی های منفرد:زمین ... دانلود با لینک مستقیم فایل تحقیق درباره ساختمان سازی|زِد جی zgoldfile.ir/fs/1851559/تحقیق-درباره-ساختمان-سازی‏ - ذخیره شده این محصول در قالب ورد (WORD) و قابل ویرایش در 14 صفحه تهیه شده است. در بخش زیر برای اطلاع بیشتر از محتویات این فایل و اطمینان از خرید، مطالب چند صفحه آورده ... لینک مستقیم فایل تحقیق در مورد اقدامات اولیه ساختمان سازی|ام اِی maybe.xdlfile.ir/fs/614003/html‏ - ذخیره شده با سلام و خیر مقدم،در این پست توضیحات فایل لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب* فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت) تعداد صفحه: 14 فهرست مطالب:پی ... مقاله درباره نما سازی ساختمان توضیحات بیشتر - دانلود - Tagyar www.tagyar.com/.../مقاله-درباره-نما-سازی-ساختمان-توضیحات-بیشتر-دانلود‏ - ذخیره شده مقاله درباره نما سازی ساختمان توضیحات بیشتر - دانلود ... فرمت فایل: ورد- Word مرجع فایل - قابل ویرایش ) تعداد صفحه : 35نما سازی ساختمان از زمانی که زیبایی ظاهری و آرامش، آسایش و ایمنی هر ... لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word و. لینک فایل کتاب-آشنایی با اصطلاحات و لوازم ساختمان سازی-135صفحه ... itcomi.ir/لینک-فایل-کتاب-آشنایی-با-اصطلاحات-و-لوا/‏ - ذخیره شده این کتاب در مورد آشنایی با اصطلاحات و لوازم ساختمان سازی در 135 صفحه در … قیمت فایل فقط 7,000 تومان …. دانلود مقاله ترجمه شده انتخاب سرعت لینک لایه برای ... فارسروید | دانلود بازی و برنامه اندروید https://www.farsroid.com/‏ - ذخیره شده از همان ابتدا باید ساختمان های مختلفی بسازید و برای آنها کارکنانی تعیین کنید تا بتوانید منابع ضروری ... دانلود Ragdoll Dismounting 1.18 – بازی شبیه سازی جالب “سقوط آدمک” اندروید + مود .... انیمیشن های بارانی همراه خواهید شد؛ اگر برف ببارد در صفحه موبایل شما نیز انیمیشن های برفی نمایش داده می شود .... لینک های برتر وب سایت.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.