لینک فایل قواعد حاکم بر قراردادهای الکترونیکی-24 صفحهword

مشخصات فایل

عنوان: قواعد حاکم بر قراردادهای الکترونیکی

قالب بندی: word

تعداد صفخات:24

 

 

 

محتویات

چکیده

تجارت، داد و ستد، مبادله، اینترنت، کسب و کار

مفهوم تجارت الکترونیکی

اهمیت و سرعت رشد تجارت الکترونیکی

انواع تجارت الکترونیکی

تجارت الکترونیکی کسب و کار، کسب و کار

تجارت الکترونیکی کسب و کار با مشتری

تجارت الکترونیکی مشتری با مشتری

منابع حقوقی تجارت الکترونیکی

قواعد سازمانهای بین المللی و منطقه‌ای

موسسه بین المللی برای وحدت حقوق خصوصی

اتحادیه اروپا

سازمان توسعه همکاری اقتصادی

اتاق بازرگانی بین المللی

سازمانهای واضع استاندارد

قوانین داخلی کشورها

منابع و مآخذ

 

 

قسمتی از متن

قواعد حاکم بر قراردادهای الکترونیکی*

 

 

چکیده:

تجارت الکترونیکی به معنای انعقاد قـرارداد انتقال کالا، خدمات، پول و اسناد تجاری از طـریق ابزارهای پیشرفتـه الکترونیکی می‌باشد. اهمیت این پدیده به لحاظ نقش آن در دگـرگـون نمودن بازار جهانی است که بخشهای بزرگی همانند تجارت، مخابرات، آمـوزش و پرورش، بهداشت و حتی دولت را تحت تأثیر قــرار می‌دهـد. عـدم بهره‌گیری از تجـارت الکترونیکـی به معنای از دست رفتن فرصتهای لحظه‌ای زودگذر در تجارت جهانـی، تضعیف موقعیت رقابتی و منزوی گشتن در عرصه تجارت بین المللی است. آگاهـی بر این امر، کشـورهای مختلف  را به توسعه تجارت الکترونیکی رهنمون کرده است؛  اما رشد این تجارت با طرح مسائل حقوقی متعددی در زمینه قواعد حاکم بر قــراردادها، صلاحیتهای فـراملـی، انتخاب قـانـون حاکم و ادله اثبات دعوی همـراه بوده است که یافتن پاسخی برای آن در نظامهای حقوقی ضرورتی انکار ناپذیر می‌باشـد. از این رو کشـورهای مختلف و سازمانهای بین‌المللی و منطقه‌ای  در صدد وضع و پیش‌بینی قانـون در این زمینه بر آمده‌اند. سیستم حقـوقـی کشور ما نیز از این گردونه خارج نمی‌باشد و در این راستا می‌توانـد از تجارب دیگر ملتها و الگوهای نهادهای بین‌المللی بهره بگیرد.

قواعد حاکم بر قراردادهای الکترونیکی مجموعه مقالاتی است که نخستین بخش آن مشتمل بر مفهوم، اهمیت، انواع و منابع تجارت الکترونیکی ارائه می‌گردد. بررسی تدابیر ایمنی و قواعد راجع به انعقاد قرارداد و آثار مترتب بر آن که تعمق در دیدگاههای فقهی را نیز بهمراه دارد، در قسمتهای آتی خواهد آمد.

 

واژگان کلیدی :

تجارت، داد و ستد، مبادله، اینترنت، کسب و کار

 

استفاده از ابزارهای الکترونیکی در انعقاد قراردادها پدیده‌نوینی نیست. سالها است که تجار با استفاده از تلفن، تلگرام، تلکس و قراردادهای خود را منعقد می‌کنند،‌اما، ظهور رایانه در قرن بیستم شتابی افزون‌تر و ابعادی گسترده‌تر به این امر داده است. چنانکه، ‌هم اکنون تجارت الکترونیکی و بررسی ضوابط حقوقی مربوط به آن، ذهن حقوقدانان و قانون‌گذاران را در کشورهای مختلف به خود معطوف کرده است.

در کشور ما نیز، سیستم حقوقی گریزی از پذیرش این تحول  و تبیین ضوابط حقوقی مربوط به آن ندارد. این ضوابط می‌تواند انعکاس قواعد عمومی قراردادهای ما باشد. زیرا رایانه، تنها، ابزاری نوین است که انعقاد قرارداد از طریق آن صورت می‌گیرد و حسب قاعده نوع ابزار تأثیری در اعمال قواعد عمومی ندارد. مع‌هذا، گاه، طبع قراردادهای الکترونیکی وضع قواعدی خاص را می‌طلبد.

در بررسی قواعد حاکم بر قراردادهای الکترونیکی، تبیین مفهوم تجارت الکترونیکی، ذکر اهمیت آن، سیر تحول این پدیده و گفتگو از منابع قابل استفاده گام اول است. در بخشهای آتی،‌به بررسی تدابیر ایمنی و ضوابط راجع به انعقاد قرارداد و آثار مترتب بر آن با توجه به حقوق داخلی و مبانی فقهی می‌پردازیم.

 

الف ) مفهوم تجارت الکترونیکی

 

تجار، از نیمه دوم قرن نوزدهم، استفاده از شیوه‌های الکترونیکی را جانشین بکارگیری شیوه‌های کاغذی نمودند چنانکه ترجیح می‌دادند بجای ارتباطات مکاتبه‌ای از تلگراف، تلفن و تلکس استفاده کنند. به یک تعبیر، کاربرد تلگراف، تلکس و سایر ابزارهای الکترونیکی در قلمرو روابط تجاری نیز، تجارت الکترونیکی تلقی می‌شود. اما، آنچه از این عبارت مورد نظر ماست پدیده نوینی می‌باشد که با ظهور رایانه به وجود آمده است.

اصطلاحات تجارت الکترونیکی[1][1] و داد و ستد الکترونیکی[2][2] گاه، بجای یکدیگر به کار می‌روند. هر دو مقوله بیانگر موقعیتهایی می‌باشند که در آن  فن آوریهای اطلاعاتی نوین شیوه‌های تجارت را دگرگون کرده است.

اما، هر یک از این دو اصطلاح در برهه‌ای از زمان به وجود آمده‌اند و دارای مفاهیمی متفاوت می‌باشند.

داد و ستد الکترونیکی،  اصطلاحی که در اواخر دهه 90 به وجود آمده است، بر همه جنبه‌های تجارت اطلاق می‌گردد که فن آدرسهای اطلاعاتی می‌تواند بر آن مؤثر باشد. چنانکه این اصطلاح عام قراردادها، مدیریت اطلاعات. طراحی منابع انسانی. سرمایه‌گذاری و غیر آن را شامل می‌شود. بطور کلی «داد و ستد الکترونیکی» معرف شیوه‌ای از داد و ستد است که در آن از فن آوری اینترنت به منظور بهبود فرآیند داد و ستد و ارتقاء سطح ارائه خدمت به مشتری استفاده می‌شود (http://www.ecommerce.gov) اصطلاح تجارت الکترونیکی یا تبادل الکترونیکی داده‌ها قدمتی فزونتر از داد و ستد الکترونیکی دارد. این اصطلاح حدوداً 20 تا 30 سال پیش، هنگامی که رایانه برای نخستین بار در تبادلات تجاری به کار گرفته شد، رواج یافت. بدین گونه که دو یا چند رایانه با استفاده از کابل به یکدیگر متصل می‌شدند و تبادلات الکترونیکی میان آنها برقرار می‌شد. مثلاً دو یا چند بانک پس از اتصال کابلی رایانه‌های خود به یکدیگر نقل و انتقالات پول و اسناد تجاری را، بجای استفاده از شیوه‌های فیزیکی، از این طریق انجام می‌دادند.

اشکال سیستم کابلی در هزینه‌های سنگین و محدودیت ذاتی‌اش بود که اتصال رایانه‌ها در فواصل دور را عملاً غیر ممکن می‌نمود. اما، ظهور اینترنت در اواسط دهه نود چشم‌اندازهای نوینی را پیش روی مردم بویژه تجار گشود. دیگر برای اتصال رایانه‌ها نیازی به استفاده از کابل و تقبل هزینه سنگین آن نبود. اینترنت بر خلاف شبکه‌های کابلی و مالکانه پیشین شبکه‌ای جهانی بود که کاربران را در قلمروی نامحدود به یکدیگر مرتبط می‌نمود و تجار از طریق آن سادگی می‌توانستند به داد و ستد کالا و خدمات بپردازند. این شیوه از تجارت نیز تجارت الکترونیکی خوانده شد[3][3].( Esbin, 1999, p.47,48)

تجارت الکترونیکی مفهومی محدودتر از داد و ستد الکترونیکی دارد و بر بخشی از داد و ستد الکترونیکی اطلاق می‌شود که مستقیماً با معامله و قرارداد ارتباط دارد؛ در حالی که داد و ستد الکترونیکی بر تمامی جنبه‌های تجارت که از فن‌آوریهای اطلاعاتی نوین بهره می‌برد اطلاق می‌گردد (Kalakota, E-Business P.17)، تجارت الکترونیکی به انعقاد قرارداد، انتقال اسناد کالا، خدمات و پول از طریق رایانه تعریف می‌شود. گفته می‌شود که تجارت الکترونیکی  یک مجموعه ارتباطات کاملاً غیر مادی عاملان تجاری با یکدیگر است.

(Sherif, 2000, p.22) حسن این تعریف آن است که کل قلمرو مبادلات غیر مادی، به هر وسیله ممکن اعم از سیستم کابلی اینترنت و مانند آن را در بر می‌گیرد. آنچه در این پژوهش موضوع بررسی ماست قراردادهای تجاری الکترونیکی در همین معنا می‌باشد.

 

ب ) اهمیت و سرعت رشد تجارت الکترونیکی

 

هر چند پیش در آمد اینترنت در اواخر دهه 60 پدیدار شد. اما، توسعه تجارت الکترونیکی با پیدایش شبکه گسترده جهانی و مرورگرها در اوایل دهه نود و نوآوریهایی همانند فیبر نوری، تلفن دیجیتالی و ماهواره که ظرفیت ارتباطات را بشدت گسترش می‌دادند، ممکن گردید.

تجارت الکترونیکی، اینک، در مرحله جنینی خود به سر می‌برد. نگرانیهای عمده در خصوص ایمنی تبادل اطلاعات، امنیت پرداخت و هزینه دسترسی رشد آن را تهدید می‌کند، مع هذا، تحقیقات انجام یافته در این زمینه نشان می‌دهد که در سال 2003 که حجم کل تجارت جهانی به 6400 میلیارد دلار خواهد رسید تجارت الکترونیکی با نرخ رشدی معادل 89 تا 125% تا 4600 میلیارد دلار از حجم این تجارت را به خود اختصاص خواهد داد. (http://www.what is.com)

در حال حاضر  در گروه کشورهای توسعه یافته ایالات متحده بیشترین سهم از مبادلات الکترونیکی را داراست. در میان کشورهای عربی، کشورهای عضو شورای همکاری خلیج‌فارس از نظر حجم تجارت الکترونیکی  در صدر فهرست قرار دارند. ارزش تجارت الکترونیکی این کشورها سالانه به 1/3 میلیارد دلار می‌رسد.  بر اساس پیش‌بینی بانک الاهلی مصر حجم تجارت الکترونیکی کشورهای عربی از حدود 3 میلیارد دلار در سال 2000 به حدود 5 میلیارد دلار  در سال 2002 خواهد رسید. در کشورهای تازه صنعتی شده نیز تجارت الکترونیکی بسرعت در حال گسترش است. به عنوان مثال، هر چند رویکرد تجارت الکترونیکی در سنگاپور از سال 1996 آغاز شده. اما این کشور زیر ساختهای مورد نیاز را تا سال 1998 فراهم نموده است. هدف اعلام شده این کشور آن است که تا سال 2003 حدود 4 میلیارد دلار کالا و خدمات از طریق تجارت الکترونیکی مبادله نماید.

یک پژوهش کشورهای جهان را بر اساس پذیرش و بکارگیری تجارت الکترونیکی با لحاظ ضوابطی چون قابلیت اتصال به شبکه، پذیرش تجارت الکترونیکی توسط تولیدکنندگان و مصرف کنندگان، وجود قوانین و مقررات مناسب و زیر ساختمانهای اجتماعی و فرهنگی رتبه‌بندی کرده است؛ در این پژوهش آمریکا و استرالیا رده‌های اول و دوم سنگاپور ردیف هفتم و کشورهای اسکاندیناوی ده رده اول را به خود اختصاص داده‌اند. این در حالی است که فرانسه به دلیل تکیه بر بازار داخلی، علیرغم گستردگی استفاده از اینترنت در رده پانزدهم قرار دارد. (http://www.nic.fr)

فروشندگان و خریداران، عرضه کنندگان و مصرف کنندگان دلایل متعددی در پذیرش تجارت الکترونیکی دارند. تجارت الکترونیکی با ایجاد کانالهای جدید انتشار دانش و تعامل انسانی بازار جهانی را دگرگون کرده است.

از نگاه مشتری تجارت الکترونیکی متضمن دریافت اطلاعات خرید، کاهش هزینه به دلیل وجود رقابت میان بنگاهها، حذف واسطه‌ها و دسترسی به محصولات و خدماتی است که پیشتر امکان دسترسی به آن نبود. این برای فروشنده به معنای دسترسی به بازار بزرگتر، سرعت بیشتر، تبلیغ ارزانتر، کاهش هزینه‌های راه‌اندازی کسب و کار، ارتباط مستقیم با مشتری، ارزان بودن فن‌آوری  جدید نسبت به نیروی انسانی و مخارج مکان و شناسایی سایر رقبای جهانی می‌باشد.

از دیدگاه اجتماعی، تجارت از طریق اینترنت روابط تجاری را بطور فزاینده‌ای گسترش می‌دهد، مردم قادر می‌شوند که در هر زمان و مکان با یکدیگر ارتباط برقرار کرده، به تجارت بپردازند که این امر اثر قابل توجهی بر از میان برداشتن موانع جغرافیایی و اقتصادی دارد. به جهات اقتصادی یک سیستم موفق تجارت الکترونیکی بطور قابل ملاحظه‌ای زمان صرف شده از سفارش تا حمل، یا از تاریخ صدور صورتحساب تا دریافت وجه را کاهش می‌دهد که این امر به بهبود وضعیت نقدینگی و آزاد سازی بخشی از سرمایه منجر می‌شود. بی‌تردید، تجارت الکترونیکی علی‌رغم عمر چند ساله خود، توان آن را دارد که فعالیتهای اقتصادی و محیط اجتماعی را بشدت دگرگون کند. بخش‌های بزرگی همانند تجارت مخابرات، آموزش و پرورش، بهداشت و حتی دولت تحت تأثیر این پدیده قرار دارند. عدم بهره‌گیری از تجارت الکترونیکی به معنای از دست رفتن فرصتهای لحظه‌ای و زودگذر در تجارت جهانی، تضعیف موقعیت رقابتی و سرانجام منزوی گشتن در عرصه تجارت بین‌المللی است.


 

 

 

 


کلمات کلیدی : قواعد حاکم بر قراردادهای الکترونیکی,تجارت, داد و ستد, مبادله, اینترنت, کسب و کار ,مفهوم تجارت الکترونیکی,اهمیت و سرعت رشد تجارت الکترونیکی,تج برای پشتیبانی و خرید فایل به سایت اصلی فروشنده مراجعه بفرمائید:

لینک دریافت فایل از سایت اصلی



لینک منبع :لینک فایل قواعد حاکم بر قراردادهای الکترونیکی-24 صفحهword

قواعد حاکم بر قراردادهای الکترونیکی، 24 صفحه ورد – ریکوئست لود khabarfariman.ir/.../قواعد-حاکم-بر-قراردادهای-الکترونیکی،-24/‏ - ذخیره شده کاربر عزیز میتوانید مشخصات فایل قواعد حاکم بر قراردادهای الکترونیکی، 24 ... تحقیق در مورد خودرو لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word و قابل ... قواعد حاکم بر قراردادهای الکترونیکی-24 صفحهword – پک پروژه nanotour.ir/peak/قواعد-حاکم-بر-قراردادهای-الکترونیکی-24-ص/‏ - ذخیره شده مشخصات فایل عنوان: قواعد حاکم بر قراردادهای الکترونیکی قالب بندی: word تعداد ... نگهداری انگور در سردخانه این محصول در قالب ورد (WORD) و قابل ویرایش در 24 صفحه … ... TWRP گوشی شیائومی ردمی نوت 4 مدل Xiaomi Redmi Note 4 با لینک مستقیم. قواعد حاکم بر قراردادهای الکترونیکی، 24 صفحه ورد – bitmap sedayepooya.ir/bitmap/قواعد-حاکم-بر-قراردادهای-الکترونیکی،-24/‏ - ذخیره شده کاربر عزیز میتوانید مشخصات فایل قواعد حاکم بر قراردادهای الکترونیکی، 24 ... دانلود تجقیق صلح و جعاله لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word و… قواعد حاکم بر قراردادهای الکترونیکی-24 صفحهword – robot seo-websites.ir/robot/قواعد-حاکم-بر-قراردادهای-الکترونیکی-24-ص/‏ - ذخیره شده 10 آوریل 2018 ... قواعد حاکم بر قراردادهای الکترونیکی-24 صفحهword ... پروژه کارافرینی پرورش ماهی قزل آلا فرمت فایل:ورد فروشگاه:دانشکده ها ... درس اصول مهندسی اینترنت بصورت پاورپوینت 252 صفحه پاورپوینت فرمت:ppt رئوس مطالب یادگیری ... دانلود آموزش تصویری حذف frp در گوشی سامسونگ A310f با اندروید 7 با لینک مستقیم. قواعد حاکم بر قراردادهای الکترونیکی، 24 صفحه ورد tahghigh20.sellfile.ir/prod-802035-قواعد+حاکم+بر+قراردادهای+الکترونیکی،+24+صفحه+ورد.html?...‏ - ذخیره شده تجارت الکترونیکی به معنای انعقاد قـرارداد انتقال کالا, خدمات, پول و اسناد تجاری از طـریق ... قواعد حاکم بر قراردادهای الکترونیکی، 24 صفحه ورد ... پرداخت هزینه و دریافت فایل. مبلغ قابل پرداخت 2,400 تومان. نمایش لینک دانلود پس از پرداخت هزینه. ایمیل. تحقیق قواعد حاکم بر قراردادهای الکترونیکی saradl.myucare.ir/saradl/31653/html‏ - ذخیره شده دانلود تحقیق در مورد قواعد حاکم بر قراردادهای الکترونیکی، .... تحقیق بررسی قواعد حاکم بر حراج در حقوق ایران فرمت فایل: WORD (لینک دانلود پایین صفحه) تعداد ... تحقیق قواعد حاکم بر قراردادهای الکترونیکی marydl.myucare.ir/marydl/31653/html‏ - ذخیره شده (مریم دانلود) دانلود تحقیق در مورد قواعد حاکم بر قراردادهای الکترونیکی، در قالب doc ... قواعد حاکم بر حراج در حقوق ایران فرمت فایل: WORD (لینک دانلود پایین صفحه) ... مقاله انعقاد قراردادهای الکترونیکی با فرمت ورد word aghazeh.psdsell.ir/.../مقاله+انعقاد+قراردادهای+الکترونیکی+با+فرمت+ورد+word.html‏ - ذخیره شده انعقاد قراردادهای الکترونیکی، تابع قواعد عمومی قراردادهاست. ... پروژه تجزیه و تحلیل سیستم رزرو و پذیرش هتل با فرمت ورد word در 63 صفحه ... دانلود مقاله کامل درباره اصول حاکم بر قراردادهای پیمانکاری دولتی ... لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب* فرمت فایل: Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)تعداد صفحه :25 بخشی از متن مقاله اصول ... قواعد حاکم بر قراردادهای الکترونیکی24 صفحهword - centerproject centerproject.iran-kadoo.ir/.../قواعد+حاکم+بر+قراردادهای+الکترونیکی24+صفحهword.html‏ - ذخیره شده 16 صفحه word |فونت tahoma سایز 14| قابل اجرا در آفیس 2010 و نسخه های جدیدتر| قابل ویرایش و ... لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*فرمت فایل: Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)تعداد صفحه ... قواعد حاکم بر قراردادهای الکترونیکی-24 صفحهword دیه، 72 صفحه ورد – dialog - mizban مقاله net.mizbang.ir/dialog/دیه،-72-صفحه-ورد/‏ - ذخیره شده کاربر عزیز میتوانید مشخصات فایل دیه، 72 صفحه ورد را مشاهده و در صورت نیاز آن را دریافت نمایید. ... مقاله ادبیات کودک لینک پرداخت و دانلود پایین مطلب فرمت فایل : word تعداد صفحه :22 .... قواعد حاکم بر قراردادهای الکترونیکی، 24 صفحه ورد… پاورپوینت استراتژی بازاریابی در شبکه های اجتماعی – dynamic html.mizbang.ir/.../پاورپوینت-استراتژی-بازاریابی-در-شبکه/‏ - ذخیره شده 10 آوریل 2018 ... درمورد پروژه آمار فرمت فایل : .doc تعداد صفحه : 16 صفحه قسمتی از متن : عنوان: پروژه ی… ... قواعد حاکم بر قراردادهای الکترونیکی-24 صفحهword مشخصات فایل عنوان: قواعد ... درمورد احتیاجات روحی کارگر فرمت فایل:ورد لینک بازاریابی اختصاصی ... کاربر عزیز میتوانید مشخصات فایل دانلود فایل Word حفاظت یک ... دانلود پروژه اکوتکنولوژی (word) – shortcut - sun پروژه sunrank.ir/shortcut/دانلود-پروژه-اکوتکنولوژی-word/‏ - ذخیره شده کاربر عزیز میتوانید مشخصات فایل دانلود پروژه اکوتکنولوژی (word) را مشاهده و در صورت ... دانلود پاورپوینت سنسورمادون قرمز صفحه کلید ماتریسی سنسورLM35 لینک ... قواعد حاکم بر قراردادهای الکترونیکی-24 صفحهword مشخصات فایل عنوان: قواعد ... تحقیق آماده در مورد اصول حاکم بر قراردادهای پیمانکاری ... - دانلود فایل downloadfile.ezyro.com/page.php?id=2066‏ 24 دسامبر 2018 ... تحقیق ... دانلود تحقیق در مورد قواعد حاکم بر قراردادهای الکترونیکی، در قالب doc و در 51 ... 24 ژوئن ... لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب * فرمت فایل :Word ( قابل ویرایش و آماده . ... (مریم دانلود) تحقیق در مورد اصول حاکم بر قراردادهای دولتی دسته بندی: وورد نوع فایل: .doc (قابل ویرایش و آماده پرینت) تعداد صفحه: 6 . تصاویر برای لینک فایل قواعد حاکم بر قراردادهای الکترونیکی-24 صفحه word دانلود مقاله درمورد امضاء الکترونیکی و قوانین حاکم بر آن – لینک مقاله groupfarsi.ir/دانلود-مقاله-درمورد-امضاء-الکترونیکی/‏ - ذخیره شده لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت تعداد ... متعددی در زمینه قواعد حاکم بر قــراردادها، صلاحیتهای فـراملـی، انتخاب قـانـون حاکم و ادله ... در سبک‌های فوویسم ، کوبیسم ، هنر انتزاعی و سوررئالیسم 24 صفحه فایل ورد. مقاله در مورد انعقاد قراردادهای الکترونیکی - فایل برای فروش - رزبلاگ fileforsell.rozblog.com/.../مقاله-در-مورد-انعقاد-قراردادهای-الکترونیکی.html‏ 3 فوریه 2017 ... لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب * فرمت فایل :Word ( قابل ویرایش و آماده پرینت ) ... مقدمه: انعقاد قراردادهای الکترونیکی.24 ژانویه 2017 لینک پرداخت و دانلود ... تعداد صفحه: ۷۷ فهرست و توضیحات: مقدمه: انعقاد قراردادهای انعقاد قرارداد ... در این مقاله ابتدا ایجاب الکترونیک و قواعد حاکم بر آن و در ادامه مسایل مربوط به قبول دانلود پاورپوینت پیشگیری از سرطان – click - shahka پروژه shahkarehonar.ir/click/دانلود-پاورپوینت-پیشگیری-از-سرطان/‏ - ذخیره شده 10 آوریل 2018 ... قواعد حاکم بر قراردادهای الکترونیکی-24 صفحهword مشخصات فایل عنوان: قواعد ... دانش -13 صفحه مشخصات فایل عنوان: مدیریت دانش قالب بندی:word تعداد ... سازی رویکرد شش سیگما لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب* فرمت فایل:… قواعد حاکم بر قراردادهای الکترونیکی-24 صفحهword – shortcut - line line.honareahpazi.ir/.../قواعد-حاکم-بر-قراردادهای-الکترونیکی-24-ص/‏ - ذخیره شده 10 آوریل 2018 ... قواعد حاکم بر قراردادهای الکترونیکی-24 صفحهword ... کاربر عزیز میتوانید مشخصات فایل پشت پرده مشکلات بازاریابی (3 صفحه) .... تحقیق در مورد سدهای خاکی لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب * فرمت فایل :Word ( قابل ویرایش و ... مدیریت کیفیت جامع – کور مقاله pdpnetwork.ir/core/مدیریت-کیفیت-جامع/‏ - ذخیره شده فایل پاورپوینت 49 اسلاید تحقیقی از دانشجوی دانشگاه علامه طباطبایی تهران با ... درس راز زندگی: فارسی ششم چک لیست درس راز زندگی: فارسی ششم شامل 1 صفحه پی … ... کاربر عزیز میتوانید مشخصات فایل قواعد حاکم بر قراردادهای الکترونیکی-24 ... دانلود تحقیق به حداقل رساندن هزینه و افزایش سودآوری در واحدهای تولیدی لینک… دانلود فایل پژوهش: پایان نامه حقوق گرایش بین الملل: داوری در تجارت ... crows.ir/پایان-نامه-حقوق-گرایش-بین-الملل-داوری-د/‏ - ذخیره شده بخش اول : داوری و شیوه های حل اختلاف در تجارت بین الملل و و تجارت الکترونیک. فصل اول : مبانی ماهوی .... فصل دوم : مطالعه قواعد و فرایند قراردادهای الکترونیکی.. 108. دانلود پایان نامه بررسی اصول حاکم بر داوری تجاری در حقوق ایران iranfile.farsfile.ir/.../دانلود-پایان-نامه-بررسی-اصول-حاکم-بر-داوری-تجاری-در-حقوق-ایران‏ - ذخیره شده پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود. ... خواهد بود که ضمن بررسی این موارد به عنوان اعتبار قرارداد داوری، آیین رسیدگی و حقوقی که داور بر اساس آن ... فرم کامل و قابل ویرایش و چاپ نمونه فرم گواهی اشتغال به تحصیل دانش ... ofoghe.ir/bitmap/فرم-کامل-و-قابل-ویرایش-و-چاپ-نمونه-فرم-گ-5/‏ ... ابتدایی راهنمایی دبیرستان با فرمت آفیس ورد Office Word به صورت (Doc)1 صفحه ... کاربر عزیز میتوانید مشخصات فایل قواعد حاکم بر قراردادهای الکترونیکی- 24 ... دانلود فایل فلش سامسونگ Galaxy A5 SM-A510F اندروید 7.0 با لینک مستقیم. [PDF] دادگاه صالح برای رسیدگی به دعاوی ناشی از قراردادهای الکترونیکی ensani.ir/fa/article/download/303210‏ - ذخیره شده واژگان کلیدی: صالحیت قضایی، دعاوی قراردادهای الکترونیکی، مصرف کننده، اتحادیه ی .... به طور کلی قواعد تعیین دادگاه صالح در دعاوی ناشی از قراردادها،. در قان ون ... تحقیق قواعد حاکم بر قراردادهای الکترونیکی | 10468 site379.taskinpt.ir/nk/10468/html‏ دانلود تحقیق قواعد حاکم بر قراردادهای الکترونیکی -. دانلود تحقیق با موضوع قواعد حاکم بر قراردادهای الکترونیکی، در قالب word و در 110 صفحه، قابل ویرایش. تحقیق حقوق | دانلود رایگان تحقیق های word - ترجمه تخصصی البرز https://www.ir-translate.com/PU/Fields.aspx?id=301‏ - ذخیره شده جهت مشاهده توضیحات بیشتر و همچنین خلاصه تحقیق، بر روی لینک جزئییات ... در صفحه باز شده می توانید خلاصه ای از تحقیق را ملاحظه نمایید. ... همچنین غالب فایل های تحقیق حقوق به فرمت word بوده و قابل ویرایش هستند. .... بررسی حقوقی قراردادهای حقوق کار. کد محصول. 1001752. نوع فایل های ضمیمه. Word .... پشتیبانی 24 ساعته. تعارض قوانین در مورد قراردادها و قانون حاکم بر قرارداد در حقوق ایران - hot5 hot5.takpower.ir/hot5/16340/html‏ - ذخیره شده 19 مه 2019 ... تعارض قوانین در مورد قراردادها و قانون حاکم بر قرارداد در حقوق ایران ... ارتباط با ما — لینک کمکی ... قراردادها و تعهدات ناشی از آن در اکثر نظام های حقوقی تابع قانونی است که مورد توافق طرفین قرارداد واقع می شود. ... الف _ طبیعت و ماهیت: 24 ... حقوقی اعمال تجاری، امضا الکترونیک و قرارداد الکترونیک | WORD قانون حاکم ... دانلود پایان نامه ارشد با موضوع:انتقال اسناد تجاری الکترونیکی در ... https://sabzfile.com/دانلود-پایان-نامه-ارشد-با-موضوعانتقال/‏ - ذخیره شده 6 نوامبر 2016 ... دانلود پایان نامه و سمینار ارشد – سبز فایل ... 24. گفتار دوم-سند رسمی تجاری الکترونیکی.. 25. گفتار اول-سند عادی الکترونیک… 26 ... رشد تجارت با طرح مسائل حقوقی‌متعددی در زمینه قواعد حاکم بر قراردادها ،صلاحیت های فراملی، ... این امکان نیز در سیستم الکترونیکی وجود دارد که نوشته روی صفحه مانیتور نقش بندد . نمونه فرم اجاره نامه آپارتمان مسکونی، اداری، تجاری یا مغازه - نیکان لینک https://nikanlink.com/.../نمونه-فرم-اجاره-نامه-آپارتمان-مسکونی-اداری-تجاری-یا-مغازه-(استاندارد-سازمان-ثبت-اسناد-و-املاک)‏ - ذخیره شده در قالب word و در 5 صفحه، قابل ویرایش، شامل: یک عدد فایل ورد قابل ویرایش سایز a4،. و یک عدد ورد ... تحقیق قواعد حاکم بر قراردادهای الکترونیکی قیمت: 14,000 تومان. قرارداد فرانشیز در حقوق تجارت بین الملل : پایان نامه ارشد رشته حقوق ... https://www.dgload.com/downloads/قرارداد-فرانشیز/‏ - ذخیره شده تیم دیجی لود پایان نامه ای در مقطع کارشناسی ارشد با موضوع ” قرارداد فرانشیز در ... برای رونق تجارت، پیدا کردن قواعد نوین آن از مجموعه قوانین دیگر کشورها و قواعد .... بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان ... DOC رژیم حقوقی حاکم در قراردادها ی بالادستی : پایان نامه کارشناسی ارشد رشته ... Personnelse personnelse.arazblog.ir/‏ 16 دسامبر 2017 ... تحقیق درمورد شب قدر لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word و قابل ... فیزیکی را به سیگنالهای الکترونیکی تبدیل میکنند فراهم میشوند. .... فرمت فایل : power point (لینک دانلود پایین صفحه) تعداد اسلاید : 24 اسلاید ...... پایین توضیحات فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات: 24 ...
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.